به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۱۶۶۴۲۶

كلاه گشادی بر سر اصلاح‌طلبها رفته است

كلاه گشادی بر سر اصلاح‌طلبها رفته است
گروه سياسي: غفور مددی- مدرس دانشگاه در نقدي بر اظهارات اخير «بهزاد نبوی كه گفته است: برخی اصلاح طلبان از تندروهای اصولگرا در حمله به دولت جلوتر افتاده اند؛ ائتلاف نکنید تندروها دوباره بر سرکار می‎آیند» نوشت: برادر بزرگم پیر و چریک اصلاحات جناب بهزاد نبوی هزینه بده در راه آرمانهای انقلاب مردمی ٖ بنده کوچکتر از آنم که بر قامت بلندمرد پیرسیاست نقدی بزنم ولی ما اصلاح طلب ها گرفتار دگماتیسم افراطی شده ایم. بنده هنوزم بر این باورم که اصلاح‌طلبهای واقعی همانهایی بودند که در مجلس ششم همگی برای رسیدن به اهداف خود دسته جمعی استعفا دادند هر چند به شروع و بعضی از موارد نقدهایی هست.

برادر هم رزم و همیشه در صحنه؛ از آنجایی که کلاه گشادی از طریق سیستم بر حسب صلاحدید و اضطرار بابت انتخاب روحانی بر سر ما اصلاح طلبها رفته است توقع داریم افراد ریش سفیدی مثل شما پا در میانی کنند و پلشتی های بوجود آمده از جهت ورود نیروهای ضعیف به مجلس و شورا پالایش و راهنمایی کنید و با رهنمودهای خود صافی از جنس بی پیرایگی اخلاق سیاسی را انتظار داریم به گفته شما تندروهایی از جنس اصلاح‌طلبها، اصولگرایان را بابت حمله به دولت پشت سر گذاشته اند؟ جلوی دولت نفوذی اصولگرایان ایستاده‌اند باید از این دولت حمایت هم کنند؟! دولتی که از سمت اصلاحات انتخاب شده و ضربات تاریخی بر پیکره اقتصاد و معیشت مردم وارد کرده است خیانت بالاتر از این هم برای دولت وقت وجود دارد؟

مگر امثال ما نبودیم زمان احمدی‌نژاد صدای وامصیبتای ما عرش اعلا را به لرزه در می آورد ؟ ...احمدی نژاد را همسان گوبلز تاریخ می خواندیمش چه شد الان فردی را که روی دولت نهم و دهم را سفید کرده است باید حمایت کنیم به خاطر چند مدیری که صرفا باد اصلاح طلبی به صورتشان خورده است مثل جهانگیری در این مدت دروغ هایش معرف حضور ملت است. روحانی چه گلی به سر اصلاحات زده است ما اینقدر بدبخت شده‌ایم که فضای بسته زمان احمدی‌نژاد کمی بازتر شده است و به لحاظ مبانی سیاسی هم باید فضای تنفسگاهی ایجاد شود حالا باید شگفت زده و جو زده بنشینیم آتشی که در خرمن معیشت و نان مردم افتاده است فقط تماشا کنیم برادر خوب و استاد بزرگ سیاست؟

من به شخصه هنوز آنقدر بی عرضه و تعصب نشده ام که مردم را به خاطر یک دروغگو و فرصت‌طلب کنار بزنم. برادر؛ ما ضربات رد صلاحیت و نداشتن دستی در حاکمیت همیشه منزوی بوده‌ایم به خاطر چندرغاز پست و سمتی که فضای ایجاد شده و به نوعی افراد اصلاح‌طلب از نوع فرصت‌طلب آنهم از سر فامیل‌سالاری و باند بازی بر سر کار آمده اند پا روی باورهایمان بگذاریم تندروی اصلاح طلبان نیست بهتر است نوک پیکان انتقاد خود را به سمت دولت فرصت‌طلب روحانی ببرید که خوب توانست در این یک سال به بهترین وجه اصلاحات را به لجن بکشد و جایگاه مردمی آن را به پایین‌ترین موقعیت تاریخی خود برساند. ما کنار مردم هستیم و باقی خواهیم ماند ما خط قرمزمان شخص نیست ما خط قرمزمان مردم است و بس.

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ۰۸:۲۸
عالی بود عااااااااِلی بود انصافا حرفی برای گفتن نگذاشت (362048)
۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ۱۳:۲۴
موافقم. دیگر خودفریبی بس است. (362051)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ۱۴:۵۷
ایشون کی هستند آقای مددی؟؟ (362052)
۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ۲۰:۵۷
فضول الرعایا:سلام؛
بااینکه بانویسنده درباره اصلاح طلابان در دولت بطور کامل موافق نیستم وحتی شعار مردمی هم اگر بمعنای عوامزدگی باشد نمیپذیرم اما بحق باکلاه سرمان رفت ورای از ما وپست برای انها وبدنامی ناکارامدی آنها گردن ما!چراهستم! (362056)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ۲۳:۰۹
ارزش اصلاح طلبان دربین مردم بحدی بودکه اگر30نفردیوانه برای تهران معرفی میشد،مردم به آنهارأی میدادند.روحانی برای نابودی وازهم پاشیدن اصلاحات آورده شدوگرنه ابطال 150هزار رای دوراول روحانی وکشاندن انتخانات به دوردوم که کارسختی نبود. (362057)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۰۷:۲۰
با سلام
بدون اینکه قصد بی احترامی داشته باشم باید بگویم بیان چنین دیدگاهی نشانه بی تعهدی نسبت به جامعه است و اتفاقا بهترین حربه به دست کسانی که به دولت ایراد می گیریم چرا جلوی آنها نایستاده است.
انگار نه انگار این کشور مسئله ای بزرگ به نام مقابله مستقیم با امریکا و تحریم ها دارد و انگار نه انکار که همانها که حصر را می خواهند حفظ کنند بیش از هر چیز به دنبال اثبات ناتوانی دولت هستند و اثبات اینکه در بر همان پاشنه می چرخد (362060)