به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۱۰۶۸۰۸
وزير كشور: احتمالا زورگيري بوده است!

پیگیری حادثه سوقصد به میرمحمود موسوی

گروه سیاسی: وزیر کشور از پیگیری حادثه سوءقصد به میرمحمود موسوی از سوی پلیس خبر داد.
پیگیری حادثه سوقصد به میرمحمود موسوی
عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز یکشنبه در حاشیه همایش فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در جمع خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده مبنی بر سوءقصد به میرمحمود موسوی از ديپلمات‌هاي وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: بنده هم این موضوع را در فضای مجازی شنیده‌ام که از فرمانده نیروی انتظامی پرس‌وجو کردم، گفتند که قبلا موردی از سوءقصد به این فرد گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در هر صورت دستور پیگیری از سوی پلیس در این مورد داده شده است. وی با بیان این‌که «این‌طور اتفاقات به طور روزانه برای افراد مختلف رخ داده می‌شود»، اظهار کرد: طبق برآوردهای اولیه این موضوع از نوع زورگیری بوده و قصد خاصی پشت آن نبوده اما قصد پیگیری و برخورد با عاملان داده شده است. گفتني اينكه، روز گذشته سايت نزديك به مهندس ميرحسين موسوي از حمله افراد ناشناس به اين دیپلمات باسابقه کشورمان و سفیر پیشین ایران در هند و پاکستان خبر داده و نوشت: برادر ميرحسين  موسوی، شب گذشته در یکی از خیابان های تهران با سلاح سرد مورد حمله چند نفر قرار گرفت ولی از این سوء قصد جان سالم به در برد. هنوز از هویت و انگیزه مهاجمان که گویا سه نفر بوده اند، خبری در دست نیست.

دستور استاندار

استاندار تهران به مسئولان امنیتی و انتظامی استان تهران دستور بررسی حادثه حمله به "میرمحمود موسوی" و معرفی متخلفان به مراجع قضایی را صادر کرد. به گزارش ایسنا، در پی حمله به"میرمحمود موسوی"، استاندار تهران دستور رسیدگی سریع موضوع را به مسئولان امنیتی و انتظامی استان تهران صادر کرد تا ضمن شناسائی متخلفین نسبت به معرفی آنها به مراجع قضائی اقدام شود.