به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۱۳۹۶۸

نامه‌ معلمان‌پیمانی‌ سال‌۸۹ به حاجي‌بابايي

گروه جامعه: گروهي از معلمان پیمانی ۸۹ در نامه ی به وزیر آموزش و پرورش كه يك نسخه آنرا به بهارنيوز ارسال نموده‌اند از حاجي‌بابايي به خاطر بي‌توجهي به وضعيت استخدامي‌‌اشان انتقاد نموده و چنين نوشته‌اند:
ما در سال ۱۳۸۸ معلم شرکتی بودیم ودر مناطق محروم در سخت ترین شرایط تدریس می کردیم وقتی که شما متصدی وزارت شدید از همان ابتدا گفتید معلم شرکتی غیر قانونی است واز همان ابتدا هرروز روحیه‌ی ما را به هم ریختید تا این که آزمون استخدامی در خرداد ۸۹ برگزار کردید وهمه دراین آزمون شرکت کردند (شرکتی و آزاد) ازبین شرکتی‌ها تعدادی از ما در این آزمون که به قول خودتان بزرگترین آزمون تا ریخ آموزش وپروش بود قبول شدیم وبه استخدام پیمانی درآمدیم و بقیه‌ی معلمان شرکتی که باما بودند و در آزمون قبول نشده بودند از آموزش و پرورش خارج شدند.

همین افراد پس از یکسال دوری ازآموزش وپرورش وطی اعتراضاتی که داشتند طی آزمون تعیین تکلیف تیرماه ۹۰به آموزش وپرورش بازگشتند. و درحالی که دوسال کمتر از ما سابقه داشتند طی بخشنامه‌ی شماره‌ی ۷۹۱۹۱۲/۰۰۷تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۱۳احکام آنها به صورت رسمی صادر شد و ما که یکسال زودتر قبول شدیم هنوز پیمانی هستیم! آیا آین عدالت است؟ حالا هم که به پایان دوران وزارتتان نزدیک می‌شوید به رسانه‌ها حرف از عدالت می‌زنید؟ آقای وزیر گناه ما چه بود؟ به غیر از این که با تلاش بیشتر یکسال زودتر و در بزرگترین آزمون قبول شدیم؟ اهالی رسانه به ماه مبارک رمضان شما را قسم میدهیم که صدای عدالت مارا به وزیر برسانید تا ببینیم جوابی در برابر حق ضایع شده ی ما دارد.

صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۰۴:۲۷
امروز توی یکی از سایت ها از قول کیهان خوندم که یکی از گزینه های مدنظر وزارت اموزش و پرورش، همین حاجی بابایی است.از دولت مردان جدید خواهش دارم تا از چنین انتخابی جلوگیری کنند. (95050)
معلم
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۰۶:۴۳
دنبال چه می گردی؟؟؟
دنبال عدالتی؟ کدام عدالت؟
من معلم به خاطر شکایتی که در سال 82 به دیوان عدالت اداری به خاطر عدم احتساب دو سال خدمتم نوشتم از مزایای آن دو سال محروم شدم در حالی که همکاران من که وضعیتی مشابه من داشتند چون شکایت نکرده بودند از مزایا وسابقه آن دوسال بهره مند شدند بهمن می گویند اگر به دیوان عدالت شکایت نکرده بودی آن دوسال جزو سابقه ات حساب می شد. حالا بگو ببینم دنبال چی می گردی؟؟؟؟؟؟ (95058)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۰۹:۲۶
بنده كارمند استانداري هستم و با آزمون و استخدام ادوراري و ... در سال 84 بعد 3 سال كار بصورت قراردادي استخدام شدم و هنوزم پيماني هستم . ماشالله اين ادعاي فرهنگيا را نميشه هضم كرد (95079)
حسن
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۸:۵۷
از این پایگاه خبری که اینقدر با بی طرفی حرف دل مارا زد ممنونیم به خدا این حرف 40000هزار نفر جوان لیسانس وفوق لیسانس است که آقای حاج بابایی با بی تدبیری این بلا را سرما آورد.به خدا پیگیری کنید تا ما به حقمان برسیم.شما را به خدا پیگیری کنید (95460)
دبیر
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۹:۰۱
بهارنیوز به خدا این بلای است که این وزیر سرما معلمان اصفهان هم آورده (95464)
ت
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۹:۰۵
این فریاد .فریاد عدالت ماست برسر وزیری که با اعمال قانونهای سلیقه ای هزاران نفر را بدون آزمون وبا رابطه استخدام کرد ولی ما جوانانی که درآزمونی که 750هزار نفر شرکت کننده داشت وبا زحمت قبول شدیم را فراموش کرده (95468)
مجمدجواد
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۰۹:۲۹
من خودم چنین وضعی دارم
متاسفم برخی فقط شعار میدهند ... (95081)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۰۹:۳۰
کسانی که شرکتی هستند با پارتی بازی وارد ادارات شدند نه با آزمون و حق امثال من رو خوردند (95082)
ناصر
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۰:۲۲
این معلما مارو کشتن بلد که نیستن درست و حسابی درس بدن حقوق بالا وبه موقع دریافت می کنن همیشه هم اعتراض دارن با شما که بار علمی ندارین من خودم یکی از قربانیان بی کفایتی معلمان در نحوه تدریس هستم که با زحمات معلمان از درس زده شده و تحصیلاتم را کنار گذاشتم (95097)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۱:۲۰
ناصر جان برای این که قانع بشی عرض می کنم. مگر حضرت علی (ع) نفرمودند: هر کس به من کلمه ای بیاموزد یک عمر مرا بنده خود کرده است؟ یعنی معلمین شما یک کلمه هم یاد شما ندادند؟ متاسفانه بعضی مواقع برای کم کاری هایمان به دنبال مقصر می گردیم! قصد اساعه ادب ندارم ولی انصاف نیست از این قشر زحمت کش بخواهیم تقاص کم کاری های خود را بکشیم. خانواده من معلم نیستند واگر دارم از معلمین دفاع می کنم باور دارم در حق آن ها ظلم شده است. اکثر معلمین دلسوزند ولی بعضی مواقع فشارهای اقتصادی و تبعیضاتی که در آموزش وپرورش اتفاق می افتد اعصاب وروان این بزرگواران را به هم می ریزد. مشکل از معلمین نیست .... باز هم از شما معذرت می خواهم ناصر جان!! (95595)
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۰:۲۷
دوستان /به نظرمن عجله کردید که موضوع روبااین وزیر درمیان گذاشتید. اگه بلد بود که کار خودشو درست انجام میداد.(خودش واطرافیانش)چندروز صبر میکردید تا وزیر دولت تدبیروامید به حرف شما توجه میکردو اقدام مناسب ...ان شا ئالله (95098)
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۰:۴۴
آموزش و پرورش و دانشگاه ها در این 8 سال به پایین ترین نقطه از نظر علمی و آموزش سقوط کرده اند و افرادی ار این نهاد ها فارغ التحصیل می شوند که تقریبا سواد خاصی ندارند و صرفا مدرک گرفته اند. البته نه همه. (95107)
معلم
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۱۹:۳۰
نمونه ای ازعدالت در دولت که شعارش عدالت است را ببینید (95515)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ۲۳:۳۵
بابایی؛ باباییییییی!!!! (95657)
۱۳۹۲/۰۵/۰۳ ۰۰:۳۸
این به مانند اینست که بگوییم قبولی ها به یک کلاس بالاتر ومردودی ها به 2کلاس بالاتر می روند این یعنی از بین بردن انگیزه هاوتواناییها (95677)