به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۶۲۶۰

36کشته وزخمی درتصادف اتوبوس دربروجرد

گروه حوادث: بامداد امروز بر اثر یک تصادف اتوبوس حامل زائران عراقی در محور بروجرد - اراک 16 نفر کشته و 20 نفر مجروح شدند.
36کشته وزخمی درتصادف اتوبوس دربروجرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن تایید این خبر گفت: این تصادف بامداد امروز در شش کیلومتری محور بروجرد به عراق رخ داده است. اردشیر شیخ ‌آزادی یادآور شد: بر اثر این حادثه 15 نفر در صحنه تصادف جان باخته و یک نفر در مسیر انتقال به بیمارستان شهید چمران بروجرد جان باخته است. وی افزود: در حال حاضر حال برخی از مجروحان وخیم اعلام شده که در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید چمران بروجرد بستری هستند.
لازم به ذکر است بر اثر تصادف اتوبوس زائران عراقی در شش کیلومتری محور بروجرد عراق 16 نفر کشته و 20 نفر مجروح شدند.
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۰:۴۴
:( (129275)
ياسين
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۰:۴۹
باز هم تصادف
اي خدا ... چقدر بي تفاوت و ساده رد ميشيم از كنار اين فاجعه ها (129280)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۳:۰۲
در کشور ما که بنزین ارزان و تخلفات و تصادفات رانندگی زیاد است باید قوانین شدید رانندگی وضع شود و تخلفات عمده مشخص شده و آنها به اضافه رانندگانی که تصادفات مهم میکنند را برای همیشه از رانندگی منع کنند و برای تخلفات ساده تر محرومیتهای موقت از شش ماه تا دو سال در نظر گرفته شود، همانطور که الان همه الآن از ترس جریمه کمربند استفاده میکنند (129383)
ياسين
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۳:۴۲
كاملا مخالفم !
به نظر شما در يك كشور اينجوري بايد فرهنگ سازي انجام بشه ؟!
كه ملت از ترس مجبور به رعايت قانون باشن ؟!
چهره كشور بسيار زشت ميشه اگر بخوايم اين رويه رو ادامه بديم ...
همين الان واقعا اوني كه كمربند ميبنده چقدر فحش و بد و بيراه به راهنمايي رانندگي ميده ؟!
من روزي 4 بار مجبورم سوار ماشين بشم (تاكسي-دربستي)
خداييش راننده اي نيست كه فحش نده!
واقعا هم حق بديم ... با سرعت 40-50 كيلومتر بستن اون كمربند براي كسي كه از 6 صبح ميره كرايه كشي تا 8-9 شب چه حسي داره ؟!
خودتونو خواهشا يه ده ديقه بزارين جاي اون ...


چند وقت پيش در همين بهار نيوز يه خبر منتشر شد در مورد يه مجرم ايراني كه قاضي دادگاه به جاي حبس و شلاق و جريمه و ... بهش گفته بود بره يه تحقيق در مورد منابع طبيعي اگه اشتباه نكنم انجام بده !! (129405)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۱:۱۹
تا کی خودروهای کم کیفیت وتعرفه بالای واردات خودرو؟ (129300)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۱:۲۱
وای چرا اینقدر این اتوبوسا تصادف میکنن،به خدا دیگه حتی میترسم سوار اتوبوس واحد شم.. (129301)
احمد
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۱:۳۰
خبر وقتی به وزیر راه رسید حتما گفته: ای بابا حالا انگار چی شده تصادفهدیگه پیش میاد شب بوده حتما قسمت بوده تازه میخواستن برن کربلا خوشا به ساعدتشون؛ آهان برسی کردیم مقصر راننده بوده لاستیکای ماشینش فرسوده بوده و خوابش میومده؛ خدایا تا کی مردم بایستی تاوان بی کفایتی مسولان را بدن (129307)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۶:۵۰
الان برا چی منفی دادین؟خب بابا کابینه روحانی مقدس که نیست بذارید انتقاد انجام بشه و حمایت کنید از انتقاد---من خودم اصلاح طلبم اما از این مقدس سازی بعضی ها اصلا خوشم نمیاد (129493)
مهدی 92
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۱:۵۵
خبرگزاریها خیلی بی صروصدا از این حادثه رد شدند. (129318)
كورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۱:۵۸
بابا تا كي تحريم خودروي (129323)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۰۸
جنگ اعلام نشده در جاده های ایران
تعداد کشته ها را ببینید
افسوس بر ایران وایرانی
چاره کار مدیریت کشور در دستان شایستگان ایرانی است نه سیاسی کاران (129332)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۰۸
چرا پليس راه بر وضعيت اتوبوسها نظارت نمي كند بخدا اكثر اتوبوسها از رده خارج مي باشند.آقاي روحاني اينقدر كه براي بشار اسد لابي كردي كمي هم براي مردم ايران ارزش قايل شويد. (129333)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۱۸
دوست ندارم اینو بگم ولی واقعا دیگه این اتفاقا هم واسه مسئولین و هم واسه مردم دیگه عادی شده . در کشورهای دیگر اگه همچین اتفاقی بیوفته مردم تا مدت ها در شوک و تعجب هستند و تا مدتی همه چیز تحت تاثیره اون واقعه است و تدابیر گسترده ای برای جلوگیری و همینطور کاهش خسارات بلایا و اتفاقات طبیعی صورت میگیره . اما در اینجا و دقیقا در یک هفته بعد از فاجعه ای که بسیاری از هموطنان عزیز را در آتش سوزاند و خیلی ها رو داغدار کرد نه تنها این مساله زود فراموش میشه بلکه در فاصله خیلی کمی فاجعه ای دیگر رخ میده . متاسفانه دیگر انتقادات هم کارساز نیست (129339)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۳۴
همه اینا به خاطر اینه که راننده واسه پول درآوردن بیشتر کار میکنه ، خسته میشه، ماشین کهنه و فرسوده هست، رسیدگی به ماشین پول میخواد و از همه مهمتر نداشتن فرهنگ رانندگی و توجه نکردن به یکسری اصول رانندگی و.... است. (129353)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۲:۳۸
همه این مسائی به دلیل نداشتن فرهنگ رانندگی صحیح و ارزش قائل نبودن برای جون مسافران و مردم دیگه هست از طرفی راننده بیشتر کار میکنه برای اینکه یه پول بیشتری در بیاره ، خسته میشه تمرکزشو از دست میده ، ماشین ها فرسودن ، توجهی به لاستیکها و ... نمیشه.خلاصه کلام اینکه کلا راننده ها عصبی شدن و بی قانون .خدا خودش به دادمون برسه! (129361)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۳:۲۳
اینها که مهم نیست ، مهم اینه که ما بهپاد و موشک قاره پیما تولید کنیم! (129398)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۳:۴۰
بسیاری از اتوبوسها در ایران حتی وسیله ساده ای مثل چکش مخصوص شکستن شیشه در مواقع فرار را هم ندارند و اتوبوسی که چند ماه قبل در خوزستان آتش گرفت مسافران نتوانستند از پنجره فرار کنند و سوختند، خون آنها گردن مقامات بی لیاقتی که جای شایسته گان را میگیرند (129404)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۴:۰۲
بسیاری از اتوبوسها در ایران حتی وسیله ساده ای مثل چکش مخصوص شکستن شیشه در مواقع فرار را هم ندارند و اتوبوسی که چند ماه قبل در خوزستان آتش گرفت مسافران نتوانستند از پنجره فرار کنند و سوختند، خون آنها گردن مقامات بی لیاقتی که جای شایسته گان را میگیرند (129410)
علوی
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۵:۱۹
به نظر من باید بنزین و گازوئیل را لیتری خدا تومان بکنند تا کسی دیگر ماشین نخرد و به جای آن خر و الاغ را با ارز مبنا وارد کنند تا مردم با این وضعیت جاده ها، رانندگان عصبی و بدهکار و خواب آلود، لاستیک ها و قطعات چینی و بی خیالی مسئولین حداقل با الاغ مسافرت کنند با امنیت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (129435)
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۱۵:۵۷
آقا من ماشین خوب میخام ، زندگی خوب میخام ، خوب یعنی نورمال ، معمولی مثل آدم ... ب کی باید بگیم ؟!! (129465)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۲۶ ۲۳:۴۰
بى كفايتى مسولين راه و راهور و تعارف آنان در اجراى قانون باعث اين هرج و مرج شده است. (129670)