به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۷۳۹۴

مالزی ویزای‌ایرانیان را از۹۰‌به۱۴‌روز کاهش‌داد

گروه جامعه: ویزای فرودگاهی برای ایرانیان هنگام سفر به مالزی، از ۹۰ روزه به ۱۴ روزه کاهش یافت و از اول اکتبر اعمال می‌شود.
مالزی ویزای‌ایرانیان را از۹۰‌به۱۴‌روز کاهش‌داد
پیش از این ویزای فرودگاهی برای ایرانیانی که قصد مسافرت به مالزی را داشتند 90 روز بود. احمد زاهد وزیر کشور مالزی ۳۰ جولای مکالمه دوستانه تلفنی با نماینده ویژه دولت استرالیا، در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود صدور ویزا به محض ورود (VOA) برای اتباع برخی کشور ها از ۹۰ روز به ۱۴ روز کاهش پیدا کرده است. پس از آن وزیر کشور مالزی در گفتگو با روزنامه استار انجام داده گفت: این تغییر شامل اتباع کشورهایی است که از مالزی برای عبور و مهاجرت غیر قانونی در استرالیا استفاده میکنند و این تصمیم به درخواست دولت استرالیا صورت پذیرفته است. پیش از این کشور اندونزی به درخواست دولت استرالیا صدور ویزا در فرودگاه را برای اتباع ایرانی متوقف کرده بود.

۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۰
بعد ما داریم برای داشتن رابطه با این کشورای دره پیت افتخار میکنیم حقمونه وگرنه اینا الان باید برای رابطه با ایران خودشونو به آب و آتیش میزدن نه اینقدر امتیاز الکی از ما بگیرن که الان بخوان شاخ بشن (140530)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۴:۱۸
این هم از مواهب هشت سال رءیس جمهوری احمدی نژاد است که باعث شد عده ای بخاطر وضعیت اقتصادی بد. ومساءل دیگر به طور غیر قانونی سعی کردند از ایران خارج شوند (140574)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۸:۵۰
نتیجه 8 سال مدیریت جهانی احمدی نژاد به همراه هاله نور! (140710)