به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۲۴۲۵۴

یک کشتی‌دیگر پناهجویان ایرانی غرق شد

گروه حوادث: پلیس اندونزی از غرق شدن یک کشتی حامل پناهجویان ایرانی به مقصد استرالیا خبر داده است.
یک کشتی‌دیگر  پناهجویان ایرانی غرق شد
به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس اندونزی، شماری از مهاجران در این کشتی ایرانی هستند. پلیس اندونزی موفق به نجات ۲۹ نفر شد اما ۳ تن جان خود را از دست دادند. به نقل از پلیس اندونزی این کشتی در نزدیکی جزیر جاوه که جاکارتا پایتخت اندونزی در آن واقع است، غرق شده است. شمار دقیق پناهجویان اعلام نشده اما خبرگزاری فرانسه در گزارش خود افزوده است که در این کشتی چند ایرانی، چند شهروند برمه و یک شهروند بنگلاش بودند که تصمیم داشتند خود را به خاک استرالیا برسانند.

۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۰۹:۰۷
آره متاسفانه این خبر صحت داره و اخبار اینجا مرتب داره اعلام میکنه؛ متاسفانه یکی از فوت شده ها یک کودک ۲ ساله بوده؛ اونایی که میخواین بیاین استرالیا بخدا کار بسیار خطرناکیه و مرگ رو درست به چشم میبینی؛ در ضما قانون جدید خیلی خیلی سخت میگیره و کاری میکنه که خودت درخواست برگشت به ایران رو بدی (185857)
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۰۹:۱۹
نباید بررسی شود که چه کرده ایم مردممان خانه و کاشانه خود را رها کرده و خوشبختی را در سرزمینهای دیگری جستجو میکنند و دست آخر به این مصیبتها گرفتار میگردند ؟ (185863)
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۰۹:۳۱
ایران را چه شده ؟ کشوری که بهترین جای دنیا برای زندگی میتواند باشد جوانان

و بخصوص می بینیم که در بین مها جران نخبگان علمی و سرمایه ای و کار افرین

هستند که با به مخاطره انداختن جان و مال و موقعیت خود بدنبال زندگی و شرایط مناسب شغلی و اجتماعی بسوی کشورهای غربی و دوبی و مالزی و حتی گرجستان و ارمنستان میروند .

ریشه این خیل عظیم مها جرت کجاست ؟

چه کسی و مسئوولی باید جوابگو باشد . فرار سرمایه و نوابغ علمی

بدنبل رفع تحریم نباشید . اگر همین موضوع حل بشود چه بسا بیشتر از رفع تحریمها برای کشور منافع داشته باشد . اگر شرایط اجتماعی و سیاسی و آشتی ملی مهیا بشود باور کنید ایران بهترین نقطه روی زمین برای زندگی و سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی است . سرازیر شدن خیل عظیم سرمایه گذاری خارجی بسوی ایران خواهیم دید . تمام قدرتهای دنیا بسوی روابط بهتر با ایران
شتاب میکنند . بشرط اینکه ................ (185872)
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۰۹:۳۲
پناه جو؟؟؟ یا اتباع بیگانه ؟؟؟ اگر افغانی در راه ایران دچار حادثه شود از چه اصطلاحی استفاده میکنید؟؟؟ (185873)
ایرانی 8
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۰۹:۳۵
متعصفانه یک عده سود جو با راهنمایی غلط از کسانی که برای کار به استرالیا مهاجرت میکنند کلاهبرداری میکنند به این صورت که به آنها میگویند پاسپورت خود را پاره کنید ما شما را قاچاقی میبریم استرالیا که طرف هم پول میدهد هم جان.
در صورتی که هویت هر شخصی که پاسپورت دارد در سیستم جهانی آن ثبت است و اداره مهاجرت استرالیا از چهره طرف او را اهراز هویت میکند پس الکی پاسپورت خود را پاره کرده است بهترین راه گرفتن ویزای کار از سفارت استرالیا در تهران میباشد و سفر قانونی با هواپیما (185874)
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ۱۱:۰۶
اخه به چه قیمتی خودتونو میخواهید به استرالیا برسونید به قیمت از دست دادن جونتون (185914)