به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۴۰۶۲۳

کل تیم هندبال ذوب آهن درگیر کرونا شد

کل تیم هندبال ذوب آهن درگیر کرونا شد
گروه ورزشی: سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن گفت: تیم ما قبل و بعد از دور اول مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان درگیر کرونا شد و نتوانستیم بعد از اتمام دور اول، تمرین درست و با کیفیتی داشته باشیم.
زهرا علوی، در خصوص شرایط تیمش و نحوه تمرینات، اظهار کرد: قبل از اعزام به دور اول مسابقات لیگ، ۵ نفر از بازیکنان و کادر که من نیز شامل این تعداد می‌شدم درگیر ویروس کرونا شدیم و از همراهی تیم باز ماندیم. این مساله تا حدی به تیم ضربه زد و نتوانستیم عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذاریم.
وی افزود: متاسفانه بعد از برگشت از مسابقات نیز ۸ نفر دیگر از بازیکنان و کادر به این ویروس مبتلا شدند و این امر تمرینات ما را مختل کرد و تاکنون نتوانستیم تمرینات فنی با کیفیت و خوبی را برگزار کنیم و تمرکز ما در این مدت بر روی تمرینات آمادگی جسمانی و آماده نگه داشتن شرایط بدنی بازیکنانی که در تمرینات حاضر می‌شدند بود.
وی ادامه داد: روز شنبه دوره ۱۴ روزه قرنطینه نفراتی که بیمار بودند تمام می‌شود و با انجام تست مجدد در صورتی که مجوز حضور در تمرینات را بگیرند، می‌توانند در تمرینات حاضر شوند.
سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن در خصوص برگزاری دور دوم این فصل لیگ برتر، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده برای بیشتر تیم‌ها و درخواستی که برای به تعویق انداختن مسابقات داشتند، قرار شد این مسابقات با تعویق یک هفته‌ای از ۹ آذر ماه به میزبانی مشهد برگزار شود. دور نخست این مسابقات در تهران و به بهترین نحو برگزار شد؛ امیدوارم مشهد نیز بتواند شرایطی همانند تهران برای تیم‌های حاضر در لیگ فراهم کند تا سلامت بازیکنان حفظ شود، البته این مساله نیازمند آن است که تیم‌ها و بازیکنان نیز به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای حضور در دور بعدی بر اساس برنامه فدراسیون، تمام تیم‌ها باید روز ۲۵ آبان ماه در شهرهای خود و سپس در مشهد پیش از شروع مسابقات تست کرونا بدهند، درست است که هزینه زیادی برای باشگاه‌ها به دنبال دارد، اما تمام این اقدامات به منظور حفظ سلامتی بازیکنان است.
علوی گفت: امیدوارم از هفته آینده بتوانیم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم با برنامه‌ریزی فشرده تا حدی خود را به شرایط مسابقات برای انجام دور دوم آماده کنیم.
برچسب ها: کرونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها