به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۲۴۱۵۷۷

9 نکته برای گرفتن نیروی نظافت منزل

گروه کسب و کار: همه افرادی که قصد دارند تا از یک نیروی نظافت منزل (نظافتچی) برای نظافت منزل بهره‌مند شوند، دغدغه‌ دارند که چگونه باید از نوع کارکردش مطمئن باشند. یعنی شخصی که برای اینکار استخدام می‌کنند، می‌تواند تمیزی را به حد دلخواه آن‌ها ایجاد کند یا نه!
نیروی نظافت منزل
از این رو قصد داریم تا در این مقاله به بررسی خدمات نظافت پالسین اشاره کنیم. پالسین با برترین نیروهای خدماتی سعی دارد تا رضایت مشتری را جلب نماید برای سفارش خدمات نظافت منزل تنها کافی است بر روی لینک کلیک نمایید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با 10 نکته در مورد نیروی نظافت منزل آشنا شوید.]


نظافت منزل پالسین

نیروی نظافت منزل به چه معناست؟
نیروی نظافت منزل یا نیروی تمیزکار یکی از آن دسته از افرادی هستند که تخصص بالایی در تمیز و پاکیزه شدن منزل و محیطی که شما در آن زندگی می‌کنید، دارند. تمامی خانه‌ها به استفاده از یک نیروی ماهر برای انجام امور نظافتی نیازمندند، از این رو کمک گرفتن از نیروهای نظافتی کارآمد پالسین می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. در ادامه به چند نکته مهم برای داشتن نیروی نظافت منزل خواهیم پرداخت. اطلاعات بیشتر درباره نظافت منزل را نیز می‌توانید در بهار نیوز مطالعه کنید.
 
ویژگی‌های نیروی نظافت منزل خوب چیست؟
در ابتدای این مقاله سعی داریم تا به شما نکاتی که باید با آن‌ها آشنایی داشته باشید را برایتان بیان کنیم. از ویژگی‌های یک نیروی نظافت منزل خوب، می‌توان به قابل اطمینان بودن، وقت شناس بودن، با اخلاق بودن، ظاهر آراسته و مرتب داشتن، آموزش دیده و در نهایت حرفه‌ای بودن است. یعنی در ابتدا باید برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید، این ویژگی‌ها را مد نظر قرار دهید. در ادامه به 10 نکته اصلی پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت.
 
۱.گام‌های اول را جدی بگیرید
همانطور هم که در پاراگراف قبلی گفته شد، اعتماد و اطمینان از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام استخدام یک نیروی نظافتی آن را در نظر داشته باشید. اعتماد و معتبر بودن برندی که نیرو را استخدام می‌کنید، می‌تواند به شماکمک زیادی بکند. شرکت نظافتی که انتخاب می‌کنید باید به شما ضمانت دهد که افراد قابل اعتمادی را به منزل شما وارد می‌کند. شرکت‌های خدماتی – نظافتی طرف قرارداد پالسین یکی از این موارد قابل اعتماد هستند. از این رو پالسین توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد و رضایشتان را جلب نماید. داشتن پروانه اشتغال به کار و همچنین شماره ثبت یکی دیگر از مهم ترین مواردی است که باید به عنوان اولین گام آن را جدی بگیرید، زیرا شرکتی که این دو مورد را دارد می‌تواند خدمات مطمئن تری را به شما ارائه دهد.
 
۲.با نیروی نظافت منزل خود در مورد انتظارتان از تمیزی صحبت کنید
بهتر است قبل از اینکه با نیرو نظافت منزل خود همکاری کنید، در مورد سطح انتظارتان از تمیزی و نظافت محیطی که در آن زندگی می‌کنید، صحبت کنید. این موضوع باعث می‌شود تا هم شناخت درستی از فرد داشته باشید و هم اینکه ایشان ارتباط بهتری با شما داشته باشد. قبل از اینکه مواد شوینده را تهیه کنید حتما با فرد نظافتچی هماهنگ کنید، از مکانی که این وسایل را قرار می‌دهید ایشان را مطلع سازید. شما باید تعیین کنید که نظافتچی دقیقا باید کدام قسمت از منزل را تمیز کند، سرویس بهداشتی، پذیرایی یا‌...‌.
 
۳.هرچیزی که باعث ایجاد شلوغی می‌شود را در دسترس نیروی نظافت منزل قرار ندهید
منظور از این تیتر این است که با استفاده از چیدمان درست، شخص را دچار اضطراب محیطی نکنید. هر چیزی که باعث مزاحمت می‌شود مانند مبل، صندلی همه را از میان بردارید. جابجا کردن وسایل از جمله مبلمان بسیار دست و پا گیر است پس تا قبل از اینکه نیروی نظافت در منزل حضور پیدا کند، این وسایل را از دسترس خارج کنید. برای مثال می‌توانید برای سهولت بخشیدن به کار ایشان، تمامی وسایل را در مرکز منزل قرار دهید تا شخص راحت تر بتواند دیوارها را تمیز کند.


 نظافتچی خانم

۴.سرعت کارتان را بالا ببرید
منظور از سرعت بخشیدن به کار این است که با معین کردن محل‌های قابل نظافت از قبل،کار را برای نظافتچی راحت تر کنید. همچنین می‌توانید با این کار حریم خصوصی تان را حفظ کنید. قبل از حضور نیروی نظافت منزل می‌توانید بخشی از کارهای شخصی را خودتان انجام دهید.
 
۵.حضور ساعتی و یا روزانه؟
یکی دیگر از مواردی که باید هنگام استخدام نیروی نظافتی در نظر بگیرید این است کهنیروی نظافتیخدمات کوتاه مدتی ارائه می‌دهد (به صورت ساعتی کار می‌کند) و یا اینکه به صورت روزانه هم کار می‌کند. مسلما اگر حجم کارتان بالا است که بهتر است روزانه خدمات دریافت کنید. از این رو می‌توانید با استفاده از شرکت نیروی نظافت منزل پالسین به انجام اینکار بپردازید. برای نیروی ساعتی هم باز می‌توانید به پالسین مراجعه کنید و در نتیجه حق الزحمه را به طور ساعتی محاسبه و پرداخت کنید.
 
۶.در کار خود جدی باشید
همانطور هم که گفته شد برای اینکه از نتیجه کار راضی باشید باید تمامی جوانب را بسنجید و آن را جدی بگیرید. معمولا بهتر است که نظافت منزل را به صورت مداوم به یک شخص واگذار کنید. هرچه بیشتر با یک نفر در ارتباط باشید می‌توانید راحت‌تر کارها را به او بسپارید. پس با دادن آموزش‌های لازم به فرد خیال خودتان را هم آسوده کنید، در غیر اینصورت فرد آموزش ندیده و نمی تواند جلسات بعدی را هم به درستی بگذراند. البتهسرویس نظافت منزل پالسین این مشکل را برای افراد برطرف کرده است.

۷.نظافت استاندار چه نوع نظافتی است؟
نظافت استاندار، به نوعی از تمیزکاری گفته می‌شود که در آن نیروی نظافت منزل کارهایی مانند مرتب کردن خانه، گردگیری، جاروکشیدن، نظافت اتاق و آشپزخانه را به طور معمول انجام می‌دهد. نظافت منزل استاندار یکی از خدماتی است که شما می‌توانید در پالسین از آن استفاده کنید.

۸.اینترنت را فراموش نکنید
همانطور که می‌دانید امروزه بسیاری از شرکت‌ها از طریق ارتباط‌های اینترنتی، به مشتریان خود خدمات می‌دهند. بنابراین برای اینکه هم در زمان صرفه جویی کنید و هم اینکه با پیشنهادات و توصیه‌های بقیه افراد آشنا شوید بهتر است که از این راه نیز اقدام کنید. سامانه خدمات آنلاین پالسین راهی مطمئن برای شما است.


 
۹.با شرکت پالسین در ارتباط باشید
یکی از پیشنهادات و نکات مطمئن دیگری که باید آن را جدی بگیرید این است که به طور مداوم با یک شرکت و کارشناسان آن در ارتباط باشید تا از بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت برخوردار شوید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها