به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۲۴۲۳۲

خبر استعفای نمایندگان‌خوزستان تكذيب شد!

گروه سياسي: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در پی استعفای جمعی نمایندگان خوزستان، گفت: تا کنون از هیچ نماینده‌ای نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس نرسیده است.
عبدالرضا مصری با بیان این مطلب به ایسنا، اعلام کرد: براساس آئین‌نامه هر نماینده ای می‌تواند اعتراض داشته و یا استعفاء کند. ممکن است تلقی استعفاء، اعتراض هم باشد اما نمایندگان می‌توانند در قالب تذکر یا اخطار اظهار نظر کنند.
وی با تاکید بر این که تاکنون نامه‌ای در این زمینه به هیات رئیسه نرسیده است، گفت: اگر چنین نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس ارائه شود طبق آئین نامه انجام می‌شود. البته هنوز چیزی اعلام وصول نشده است. این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیات رئیسه برابر آئین‌نامه عمل می‌کند ممکن است استعفاء را بپذیرد اما باید در دستور قرار گرفته و بررسی شود؛ چه بسا این که موضوع مورد اعتراض مشخص شده و به طور کلی منتفی شود، اما در هر صورت اختیار موافقت با استعفاء با مجلس شورای اسلامی است.

نگین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۱:۳۳
همه اش لاف بود... (185700)
م م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۱:۵۴
بالاخره فشارها نتیجه میده!! (185717)
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۲:۰۲
چی شده مگه؟چرا استعفا؟ (185725)
محمد
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۲:۱۳
نمایندگان مجلس و این کارا؟ از اول هم معلوم بود شوخیه، کجا برن بهتر از اینجا؟ آقایان کجا میتونن اینجوری کارت هدیه بگیرن و مصون باشند؟ (185733)
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۲:۴۴
ظاهرن اعلام كننده خبر جو گير شده و همينجوري يه چيزي پرانده شما جدي ﻧﮕﻴﺮﻳﺪ (185759)
فرزدق شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۲:۵۰
حالا اگه یه چن تا از این نماینده های افراطی به هردلیل استعفا بدن و برن برای همه بهتره. (185762)