به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۲۴۳۴۲۹

صعود ۲۳ هزار واحدی بورس

صعود ۲۳ هزار واحدی بورس
گروه اقتصادی: بازار سرمایه نخستین روز کاری خود در هفته جاری را با چراغ سبز آغاز کرد و شاخص کل این بازار بیش از ۲۳ واحد افزایش یافت.به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه با ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۶۳۹۹ واحد افزایش در رقم ۴۰۱ هزار و ۵۳۱ واحد ایستاد.معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۶۶ هزار و ۳۳۷ میلیارد ریال انجام دادند.صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.شاخص فرابورس هم با ۳۷۱ هزار و ۹۶ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۳۲۲ واحد را ثبت کرد.معامله‌گران این بازار ۷۹۱ هزار معامله به ارزش ۶۰ هزار و ۵۱۷ میلیارد ریال انجام دادند.
بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، صنعتی مینو، پتروشیمی تندگویان و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها