به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۲۵۸۹۹۰

امام زمان؛یکی از غریب ترین مقولات جامعه

امام زمان؛یکی از غریب ترین مقولات جامعه
گروه سیاسی: تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: متأسفانه مرکز و ارگانی که باید بلندگوی تفکرات امام باشد، تبدیل به جای افرادی شده که رضا پهلوی را رضاخان کبیر می‌نامند و این نشانگر نفوذ در مراکز حساس است.
 حجت‌الاسلام محمّدحسن رحیمیان گفت: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب می‌بینیم که دشمنان چگونه همه توان خود را برای مقابله با این انقلاب به‌کار گرفته‌اند.وی  با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ و آغاز قرن جدید، از این لحاظ که دو نیمه شعبان را به‌خود می‌بیند، استثنایی است، تصریح کرد: این رخداد، بهانه‌ای است که به اساسی‌ترین مسئله دنیا و آخرت‌مان توجه کنیم. هستی ما و واسطه فیض این دنیا حضرت حجت (عج) است.تولیت مسجد مقدس جمکران، یکی از غریب ترین مقولات در جامعه را موضوع امام زمان(عج) دانست و گفت: متاسفانه آنقدر که بخشی از جامعه بر هنرپیشه‌ها متمرکز شده، به موضوع مهدویت و امام زمان(عج) توجه ندارد.وی افزود: متاسفانه صداوسیما آنقدر که برای ورزش وقت می‌گذارد برای امام زمان وقت نمی‌گذارد.

 
مرجع : خبرگزاری فارس
برچسب ها: امام زمان

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۷:۵۲
روحانی محترم تولیت مسجد جمکران طبق فرموده امام علی شکم گرسنه ایمان ندارد.بلا نسبت شما در چند سال اخیر مردم کشور عزیز آنچنان دروغ هایی از مسئولین شنیده که متاسفانه مردم دین گریز شده اند.صاحبان تریبون ها شماها ودوستان و همکاران شما هستند.اگر از رضاخان میگویند.حتما در تربیت آنان قصور شده.وخوب تربیت نشده اند.اگر تربیت شده های شماها از حکومت طاغوت بگویند. پس وای به حال ما. (370443)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها