به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۶۰۳۰۶

مهرداد کفشگری: طلبی از پرسپولیس ندارم

مهرداد کفشگری: طلبی از پرسپولیس ندارم
گروه ورزشی: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس چندی پیش به خاطر شکایت ماریو بودیمیر از سوی فیفا بسته شد اما مسوولان باشگاه پس از پرداخت مطالبات این بازیکن، پنجره را از سوی فیفا باز کردند اما این پایان ماجرا نبود و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به خاطر برخی شکایات داخلی بسته شد.در حالی که نام سوشا مکانی در صدر این فهرست قرار داشت، اما نام بازیکنانی مانند مهرداد کشگری هم در این فهرست دیده شد. کفشگری حدود چهار سال برای سرخپوشان به میدان رفت.

این هافبک در مورد حضور نامش در فهرست طلبکاران باشگاه پرسپولیس به ایرنا، گفت: چنین موضوعی مطرح نیست و نمی‌دانم اسمم از کجا در این فهرست قرار گرفته است. من حدود ۶ ماه پیش با مسوولان باشگاه توافق کردم و هیچ طلبی از باشگاه ندارم.وی افزود: واقعا دلیل حضورم در این فهرست را نمی دانم چرا که من هیچ طلبی از باشگاه ندارم. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها