به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۵
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۲۶۵۵۱

ابراهیم‌تاتلیس با ضراب در زندان ملاقات‌ کرد

گروه بين‌الملل: ابراهمی تاتلیس خواننده معروف و پرطرفدار تركيه، در زندان با رضا ضراب تاجر ایرانی الاصل و متهم اصلی پرونده فساد مالی ترکیه دیدار کرد.
ابراهیم‌تاتلیس با ضراب در زندان ملاقات‌ کرد
به گزارش تدبير به نقل از شبكه تلوزيوني فكس، ابراهيم تاتليس مشهورترين خواننده تركيه از رضا ضراب تاجر ايراني الاصل و همسر ابرو گوندش، متهم اصلي پرونده فساد مالي اين كشور است حمايت كرد. او  به ملاقات رضا ضراب رفت و پس از خروج از زندان در گفتگو با خبرنگاران از فعاليت هاي این میلیاردر بازداشت شده حمايت كرد. اردوغان نیز تا کنون بارها از رضا ضراب دفاع کرده است و ضراب را فردی خیر می‌داند.

ابراهيم تاتليس پيشتر در صفحه توئيتر خود نيز از ضراب حمايت كرده بود. ابرو گوندش خواننده مشهور تركيه همسر ضراب نيز تاكنون دو بار در زندان با ضراب ملاقات کرده است. ضراب پس از بازداشت، بابک زنجانی میلیاردر ایرانی که شب گذشته در ایران دستگیر شد را رییس خود اعلام کرده است. پس از افشای فساد مالی ترکیه سه وزیر اردوغان استعفا دادند و نیمی از کابینه دولت ترکیه تغییر کرد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۰:۵۳
اقای ضراب تو اگر خیر بودی چرا تو کشور خودت خیرات نکردی ؟ (194427)
ناشناس
Canada
۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۱:۰۳
خوب معلومه وقتی که از کنار ایران منافع ترکیه رو تامین می کرده بایدم ازش حمایت کنند کاش مردم ما هم بیدار می شدند (194430)
۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۱:۴۵
مردم ما؟بیدار!!! ترکیه بهم ریخته ولی ما... (194437)
۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۱:۲۸
دارن ازش حمایت میکنن مبادا که سرمایشو از بانکهای ترکیه بیرون نکشه که ضربه ای به اقتصادشون بزنه خداوند خیرش بده کاش یه خارجی هم پیدا میشد برای ما هم مدرسه می ساخت مثل ضراب (194431)
۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۱:۳۲
دارن هندونه زیر بغلش میزارن ابرو هم بهش تحمیل کردن که کسی شک نکنه ضراب و زنجانی برای دیگران کار میکنن (194432)
۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۱:۳۹
خرج كه از كيسه مردم بود حاتم تايي شدن آسان بود (194434)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۱:۴۵
سالها پافشاری بر مقاومت در برابر تحریم ها و مسایل حقوق بشر و هسته ای، نتیجه ش شد رشد دزدهایی مثل بابک زنجانی. به مردم حق بدین که نسبت به همه ی این شعارهای مقاومت در برابر تحریم در این سال ها شک کنند. به نظر می رسید تحریم ها بهترین دکان برای رشد ثروت آقایون بوده... لجاجت در مسئله ی هسته ای هم بهانه ی خوبی بود در این سالها (194436)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۱:۵۷
این سیستمی که نوکیسه هایی مثل ضراب و زنجانی پرورش میده و اقتصاد بیماری که به امثال زنجانی محتاجند رو باید درمان کرد. آب از سرچشمه گل آلود است. (194439)
۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۲:۱۳
از قبل فشار برما گذشته از برخی افراد و جریانهای داخلی، روسیه، ترکیه و امارات بیشترین نقع را برده اند و همین ها هستند که اجازه تنفس به سیاست خارجی دولت نمی دهند (194442)
۱۳۹۲/۱۰/۱۱ ۱۲:۵۳
حالا زنجانی که ثروتش را اورد چی شد؟؟ تاریخ مصرفش تمام شد .حالا تشریف ببرید زندان !! اما واقعا" زنجانی باید پاسخگوی اینهمه حیف و میل و بقول خودشون دور زدن تحریمها باشد یا احمدی نژاد و تیمش ؟؟ والا این اقا به چه حسابی اینهمه نفت در اختیارش قرار دادند مگر کسی غیر دولت و مسئولین بالای مملکت کسی جراءت دارد همچون کاری کند این اقا راه را برایش باز کردند و اونهم هم کارش را کرد(ورود 8 میلیارد دلار طلا و میلیون میلیون دلاری که از طریق کامیون وارد کشور کرد تو مرز و گمرک کسی نبود که جلوی او را بگیرد؟؟) و هم استفاده اش حالا که تقی به توقی خورده گفتند گردن کی را بزنیم که تاریخ مصرفش تمام شده چه کسی بهتر از بابک زنجانی هم ازش استفاده کردند و هم اموالش را مثل اب خوردن بجرم اختالاس و رشوه بالا میکشند و آبی هم روش. // عاقل به کنار جوی در پی پل می گشت دیوانه ای پا برهنه از آب گذشت (194448)