به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۷۱۱۰۹

وضعیت رکورد کمانداران راضی کننده است

وضعیت رکورد کمانداران راضی کننده است
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: هرچند شرایط سختی برای آماده سازی کمانداران داریم اما رکورد کمانداران راضی کننده است و امید به کسب نتایج خوبی در جام جهانی سوئیس داریم.بهزاد پاکزاد  درباره آخرین وضعیت تیم ملی ریکرو برای شرکت در مرحله دوم جهانی تیروکمان اظهار کرد: مرحله دوم جهانی تیروکمان از ۲۸ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در سوئیس برگزار می شود و ما برای شرکت در این مسابقات روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه عازم سوئیس خواهیم شد.
 
وی ادامه داد: برای آماده سازی تیم جهت شرکت در این تورنمنت در شرایط کرونایی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوار هستیم که بتوانیم به نتایج راضی کننده ای دست پیدا کنیم. به هر صورت کار سختی را به ویژه در قهرمان جهان فرانسه برای کسب سهمیه پیش رو داریم و من امیدوارم بتوانیم با حضور هرچه بهتر در جام جهانی سوئیس با آمادگی خوبی در قهرمان جهان فرانسه شرکت کنیم.

پاکزاد ادامه داد: رکورد کمانداران در حال حاضر به شرایط قبل از کرونا رسیده و وضعیت آنها از نظر بدنی و تکنیکی بسیار قابل توجه است و پیشرفت خوبی در این مدت داشته اند.سرمربی تیم ملی با بیان این که "کمانداران برای حضور موفق در رویدادهای آینده نیاز به آرامش دارند،" اضافه کرد: برای این که بتوانیم در شرایط حال حاضر در رویدادهای جام جهانی سوئیس و قهرمان جهان فرانسه حضور موفقی داشته باشیم باید کمانداران بدون دغدغه و با آرامش بهتر تمرینات خود را پیگیری کنند تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی درباره وضعیت زهرا نعمتی اظهار کرد: وی در حال حاضر برای کسب سهمیه المپیک کنار سایر کمانداران تلاش می کند و شرایط خوبی دارد. من امیدوارم که بتوانیم در بخش بانوان و آقایان به سهمیه انفرادی و تیمی دست پیدا کنیم البته کار سختی است اما برای رسیدن به چنین هدفی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

پاکزاد خاطر نشان کرد: کرونا مانع بزرگی برای تمرینات بانوان بود و متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا بانوان کماندار فضای مناسبی به جز سایت تیروکمان برای تمرین نداشتند و همین مساله سبب افت رکورد آنها شده بود اما الان با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها توانستیم با وجود محدودیت های کرونایی اردوها را به طور مرتب برگزار کنیم و وضعیت رکوردها رو به بهبودی است.سرمربی تیم ملی ریکرو در پایان اظهار کرد: امیدوارم با حمایت های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و از مسابقات جام جهانی سوئیس و قهرمان جهان فرانسه با دست پر بازگردیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها