به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۷۸۰۲۴

ادموند بزیک: هر ۳ بازی را با لیاقت بردیم

ادموند بزیک: هر ۳ بازی را با لیاقت بردیم
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم ملی در خصوص بازی عراق گفت: از نظر فنی خیلی بالاتر از عراق هستیم و اگر از نظر روحی-روانی روی تیم کار شود می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم. ادموند بزیک بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص مصاف حساس سرخابی‌ها در جام حذفی اظهار داشت: دربی حتی اگر دوستانه هم باشد حساس است و این قرعه برای هر دو تیم سخت است. جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هر کس بتواند بهتر از موقعیت‌ها بهره بگیرد به مرحله بعد خواهد رفت.
 
پیشکسوت پرسپولیس درباره تعدد ملی‌پوشان و فشردگی برنامه این تیم در ادامه گفت: پرسپولیس نفرات خیلی خوبی دارد که می‌توانند جایگزین بازیکنان اصلی باشند. این موضوع روی عملکرد تیم تاثیر دارد و قطعا کادر فنی فکری برای این شرایط می‌کند.وی افزود: البته زیاد بودن ملی پوش و این فشردگی نکته مثبتی هم دارد که بازیکنان در شرایط خوب بدنی قرار می‌گیرند. اکنون که قرار است بعد از یک ماه لیگ آغاز شود شاهد افت کیفیت خواهیم بود.

بازیکن سابق تیم ملی در رابطه با بازی حساس تیم ملی مقابل عراق عنوان کرد: ما ۳ بازی خیلی خوب برگزار کردیم و نشان دادیم یک سر و گردن از فوتبال آسیا بالاتریم. با لیاقت این بازی‌ها را بردیم و پیش بینی من این بود هر ۴ بازی را می‌بریم. ایران روی کاغذ و از نظر بازیکن و سبک فوتبال خیلی بهتر از عراق است و تیمی منسجم و خوب داریم.
بزیک در خصوص نقش کریم باقری در نظم و نتایج تیم ملی گفت: کریم باقری احتیاجی به تعریف و تمجید ندارد و قطعا بر تیم ملی اثر مثبت داشته است. مهم‌ترین کار اسکوچیچ اضافه کردن کریم به کادرفنی بود.

وی در خصوص اینکه انتقاداتی به تاکتیک‌های تیم ملی شده و برخی معتقدند تاکنون محک جدی نخورده ایم اظهار داشت: ما در فوتبال به طور کلی بازی آسان نداریم و اگر تیمی مثل کامبوج را هم دست کم بگیرید ممکن است ضربه بخورید. معتقدم مهم‌ترین محک تیم ملی مقابل عراق خواهد بود.بزیک در پایان خاطرنشان کرد: باید با همان آرامشی که مقابل بحرین داشتیم به مصاف عراق برویم. از نظر فنی خیلی بالاتر از عراق هستیم و اگر از نظر روحی روانی روی تیم کار شود می‌توانیم آنها را شکست دهیم. امیدوارم فوتبال ما به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد.
مرجع : میزان
برچسب ها: ادموند بزیک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها