به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۲۸۵۰۳۵
رونمایی از لیست خرید فرهاد مجیدی

جزئیات نشست هیات مدیره استقلال

گروه ورزشی: اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن اعلام حمایت از سرمربی و نتایجی که آبی‌پوشان در لیگ برتر و جام حذفی رقم زده‌اند، لیست بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی برای فصل آینده را رویت کردند.
جزئیات نشست هیات مدیره استقلال
در شرایطی که اختلاف نظر بین احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی سرمربی این تیم همچنان یکی از ضعف های بزرگ در این باشگاه بود، نشست اعضای هیات مدیره آبی پوشان امروز چهارشنبه با حضور این دو برگزار شد.
مددی و مجیدی در طول هفته ها و ماههای گذشته مصاحبه هایی را در مورد یکدیگر انجام دادند که البته محور آنها مشکلات مالی و تامین منابع مالی برای پرداخت قرارداد بازیکنان بود. در نشست امروز هیات مدیره طرفین در مورد این مسائل صحبت کردند تا اختلافات به حداقل کاهش پیدا کند.
پرویز مظلومی در خصوص مواردی که در این نشست مطرح شد گفت: امروز یک جلسه بسیار خوب را با مجیدی برگزار کردیم. برنامه ریزی برای آینده باشگاه و دو بازی آینده در جام حذفی، تقویت تیم برای فصل آینده و تمدید قرارداد با بازیکنانی که زمان قراردادشان به پایان رسیده است از جمله موارد مطرح شده بود.ضمن این که اعضای هیئت مدیره تعامل خوبی را با مجیدی به وجود آوردند.
وی افزود: فرهاد زحمات زیادی رادر این مدت برای استقلال کشیده است. او در بدترین شرایط کنار استقلال بوده و نشان داد که از تجربه بالایی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که فصل آینده یک استقلال پر قدرت را در لیگ داشته باشیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که سرمربی لیست ورودی و خروجی را به باشگاه داده است یا خیر؟ گفت: فرهاد لیست خرید بازیکنان جدید را داده و باید با تمام قوا بازیکنان مدنظر سرمربی را برای فصل آینده مهیا کنیم اما هنوز در مورد لیست خروجی صحبتی با ما صورت نگرفته است.
مظلومی در پاسخ به این سوال که چرا بین مسئولان باشگاه و سرمربی اختلافاتی به وجود آمده است؟ گفت: به اعتقاد من هیچ اختلافی وجود ندارد. مشکل اصلی استقلال تنها پول است. اگر پول باشد هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. الان که با شما صحبت می کنم به یک جلسه ای خواهیم رفت که بتوانیم مشکلات مالی استقلال را برطرف کنیم.
وی افزود: تا ریال آخر پرداختی به بازیکنان را خواهیم داد. ضمن اینکه قرار است پاداش پیروزی برابر پرسپولیس و نساجی را هم به بازیکنان پرداخت کنیم. این پاداش هایی که پرداخت می کنیم به جز پاداش هایی است که سرمربی تیم به بازیکنان داده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: از همه بازیکنان تشکر می کنم که در این مدت خویشتن داری کردند و با تمام وجود برای استقلال بازی کردند و امیدوارم بتوانیم رضایت آنها را جلب کنیم.
وی در مورد حضور استقلال در نیمه نهایی جام حذفی و بازی با گل گهر نیز گفت: هدف مجیدی و بازیکنان قهرمانی در جام حذفی است. برای بازی با گل گهر برنامه خاصی داریم و تلاش می کنیم آرامش در تیم به وجود بیاید و تیم بدون دغدغه خود را آماده بازی با گل گهر و رسیدن به فینال کند.
مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خود را می کنیم تا استقلال بتواند به آنچه که استحقاق دارد برسد. مطمئناً روزهای خوبی برای استقلال در پیش است و آرزو می کنم بتوانیم در کنار بازیکنان و هواداران استقلال این روزهای خوب را به وجود بیاوریم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها