به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۸۸۲۵۶

این‌ها که در مترو هستندهم قصد شمال دارند؟

این‌ها که در مترو هستندهم قصد شمال دارند؟
گروه عکس: البته که مسافران شمال هم بی‌مبالاتی کرده‌اند اما آیا کسی درباره این حجم ناچارانِ هر روز متروی تهران حرفی می‌زند؟ این تصویر برای امروز است، چرا برخی با استبداد رسانه‌ای فقط بخشی از واقعیت را نشان می‌دهند و نقد می‌کنند؟ شمال رفتن صد البته که خطر دارد، تجمع برای عزاداری هم خطرناک است، این وضعیت مترو هم فوق خطرناک است.

 
برچسب ها: ویروس کرونا مترو

۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۱:۵۳
مشکل حکومت مردان ایرانی این است که فکر کرده اند ویروس کرونا هم مثل مردم ایران است که بتوانند آن را با شوآف فریب بدهند. کدام تعطیلی؟ کدام لاک داون؟ تمامش نمایش فریب آمیزی بوده تا نتیجه سیاستهای احمقانه دو سال اخیر خودشان را به گردن مردم بیندازند. (376067)
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۳:۴۵
اگر شما پول و نون مارو میدید ما بشینیم توی خونه وقتی صاحبکار تعطیل نمیکنه یا باید بیکار بشیم یا با خطرات احتمالی روبرو بشیم (376074)
مارال
United Kingdom
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۴:۱۶
آنقدر مردم تحت فشار قرار دارند. که در خوشبینانه ترین حالت وقتی برای گفتگو دهان باز میکنند. جز فحش و ناسزا چیزی برای بهم گفتن ندارند.من اعتقاد دارم این قسمت ارسال نظر را حذف کنید. چون اول اینکه خودتان پخش نمیکنید و دوم اینکه آنقدر درد دل مردم زیاد است تا بیایی حرفی بزنی خودبخود از نشر آن جلوگیری میکنند. (376076)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۵:۲۴
اگر میخواهید ازدحام نباشد،دولت باید مبلغی برای هر خانواده یارانه بگیر پرداخت کند تا مردم دغدغه کار و پول نداشته باشند و بتوانند تو خونه بمانند. (376078)
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۵:۲۶
آقا چرا متوجه نیستید بخش خصوصی تعطیل نیست کلی کارمند و کارگر داره این بخش که باید سرکار بروند (376079)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۵:۵۵
و این هم نمایی از تعطیلات عمومی .....مترو شلوغ ...!!!!!!! (376080)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۱۷:۳۶
حالا هی بیاید بگید مردم شعور ندارن میرن شمال آخه دیگه مردم از نا امیدی دارن میمیرن تمام دنیا واکسن زدم بعد ما باید با این وضع داغون بریم سرکار برای نون شبمون آخه به کجا داریم میریم (376086)
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۲۰:۲۸
مرسی از اینکه حرف حق زدی پس هنوز هستند کسانیکه از روی کینه حرف نزنند و حق رو بگویند (376092)
النا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۲۰:۴۱
واقعا برای خودمون خیلی دلم میسوزه جامعه سرشار از نا امیدی خیلی خسته ایم ای کاش واقعا روزای خوب میمومدن ولی این فقط یه فکر برای آروم کردن خودمون (376093)
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۲۲:۰۶
بنده تو شرکت خصوصی کار میکنم و به ما گفتن اگه از آسمون مواد مذاب هم بباره باید بیاید سر کار (376097)
۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ۲۲:۴۴
خدا باعث وبانیش بدبختی مردم رو نبخشه
چطور سکته نمیکنین تا یه ملت از دستتون راحت بشن (376098)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۰:۳۶
واردنکردن واکسن باعث مرگ هزاران نفرشده (376102)
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۶:۳۲
تمام عکس هایی که از جاده های شمال میبینین دروغن من به دلایلی هفته قبل از اعلام محدودیت شمال بودم (تزریق واکسن دوز دوم مادرم )ودقیقا همون روز تو همین ساعاتی که عکس میزارن در حال برگشتن از جاده هراز
جاده به سمت شمال کاملا شلوغ بود ولی تماما پلاک خود شمال بودن که خب حتما اون ها هم به دلایلی در تهران بودند ودر فرصت برگشت ۲۴ساعته پلاک های بومی داشتن بر میگشتن
صد البته ماشین های نمره تهران هم بودن که پلیس به شدت جلوگیری میکرد ولی در این حدی که مدل به مدل عکس های مختلف میبینیم (376105)
اسمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۶:۳۷
هر چی میشه میگند جاده نرید
شما اگه راست میگید این
مترو و اتوبوس و این هئت هارو ک رو سر هم سوارند جلوش بگیر
برای غذا و چای و شربت مردم رو سر هم سوارند
این اتوبوس های بیرون شهری ک صندلی هاشو پر میکنه
و پول دو مسافر میگیره (376106)
سیاوش
United States
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۷:۰۱
من در بیرون از کشور هستم43 سال است به تبعید رفته ام دلم برای مردم میهنم کباب است و شب و روز غصه می خورم که نمی توانم برایشان مثمر ثمری باشم فوقش هر از چندی صنار ی کمک پولی به فامیلم که گرفتاری دارند می کنم و دیگر هیچ . چیزی که در این عکس توجه مرا جلب کرد توجه دقیق تقریبا همه به تلفن هایشان است . در بیرون از کشور بچه ها در این وضع هستند . باید دید این جوانان عزیز به چه موضوع مهم میهنی و راه حلی برای رفع مشکلات مردم و میهن خود چنین خیره شده اند نکند همه فقط درحال گوش کردن جوک باشند (376107)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۱۳:۲۵
دولت خیلی خوب میدونه که تا چند هفته دیگه آمار به شدت بالا میره و خیلی بهتر هم میدونه که اگر تعطیل کنه تهرانی ها میرن شمال از اون طرف مراسم ها رو هم تعطیل نکرد تا چند روز دیگه که آمار بالا رفت دولت بی تقصیر بشه و خود مردم بگن بخاطر مسافرت‌ها و مراسم محرم هست و دولت مبرا بشه در صورتی که راه حل دست دولته (376118)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۰۷:۳۰
تو نگران مترو نیستی ؟ این و می گی که عزاداری و نقد کنی
اگه همه مردم مثل مراسماتی که برای اهل بیت گرفته می شه پروتکل و فاصله اجتماعی و رعایت می کردن الان ایران بیماران کرونائیش صفر بود
لطفا از مراسمات عزاداری حرفی نزنید (376141)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها