به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۲۹۱۳۸۴

علی مطهری: عقل طالبان هم از ما بیشتر است

گروه سیاسی: نایب‌رئیس سابق مجلس، در واکنش به برخی مواضع طالبان در افغانستان، در توئیتر نوشت که طالبان «عقل‌شان از ما بیشتر است».
علی مطهری: عقل طالبان هم از ما بیشتر است
علی مطهری، که شورای نگهبان صلاحیت او را برای انتخابات مجلس و سپس انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، به‌دلیل مواضع انتقادی‌اش رد کرد، در این پیام توئیتری نوشت این‌که طالبان گفته‌اند به پیمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی پایبندند و خواهان روابط حسنه با آمریکا هستند «نشان می‌دهد که عقل‌شان از ما بیشتر است و حمله به سفارت آمریکا را در دستور ندارند». اشاره مطهری به اشغال سفارت آمریکا پس از پیروزی انقلاب و گروگان‌گیری ۴۴۴ روزهٔ دیپلمات‌های آمریکایی در ایران است که منجر به قطع روابط جمهوری اسلامی با ایالات متحده شد و در طی چهار دههٔ گذشته روبه‌روز خصمانه‌تر شده است. نایب‌رئیس پیشین مجلس ایران در ادامه پیام توئیتری خود نوشت طالبان «اگر به آزادی بیان و حقوق زنان هم پایبند باشند، می‌توان به آن‌ها امیدوار بود». در هفته‌های اخیر گزارش‌های متعددی درباره نقض حقوق شهروندی زنان، ممانعت از بازگشت برخی زنان به کار و گسترش دامنه حجاب اجباری منجر شده است که نگرانی‌های گسترده‌ای را در سطح بین‌المللی برانگیخته است.

 
برچسب ها: علی مطهری

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ ۱۳:۱۰
آیا تا به حال کلمه حزب باد را شنیده اید؟
آیا میدانید چه کسی عضو حزب باد هست؟

کسی که در روزنامه کیهان برای اثبات اجباری بودن حجاب مقاله می نوشت و در تمام اظهار نظرهای خود میگفت از هرچه کوتاه بیایم از اجباری بودن حجاب کوتاه نمی آیم حالا شده منتقد حجاب اجباری!!! (376561)
۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۱۱:۲۹
این بنده خدا رو گذاشتن کنار حالا داره حرفهای از جنس مردم میزنه، کلا هرکی رو از جریان اصلی میذارن کنار عاقل میشه، نمی دانم داستان چیه. (376597)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها