به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۲۹۲۴۸۶

هاشمیان: امشب برای هر تقابلی آماده‌ایم

گروه ورزشی: مربی تیم ملی معتقد است که تیم ملی در مسابقات آینده بازی های بهتری ارائه خواهد کرد.
هاشمیان: امشب برای هر تقابلی  آماده‌ایم
 وحید هاشمیان که به همراه دراگان اسکوچیچ به کرونا مبتلا شده و بازی با سوریه را در کنار تیم ملی حضور نداشت، پس از پشت سر گذاشتن بیماری اش به اردوی تیم ملی در دوحه برای بازی با عراق اضافه شد. هاشمیان در مورد وضعیت تیم ملی در آستانه بازی حساس با عراق صحبت هایی را انجام داده که می خوانید:
 
نمی دانم کی به کرونا مبتلا شدم
متاسفانه نمی دانم چه زمانی به کرونا مبتلا شدم. برای من در حد یک سرماخوردگی شدید بود. دو سه روز اول حالت سرما خوردگی داشتم و بعد از روز چهارم و پنجم حالم واقعا خوب بود. فقط مشکل این بود که باید تست مان منفی می شد تا بتوانیم از قرنطینه بیرون بیاییم. متاسفانه این اتفاق تا روز بعد از بازی با سوریه نیفتاد. البته روز قبل و روز بازی سوریه تست مان منفی شد ولی قوانین AFC به گونه ای بود که بایستی دو روز متوالی نتیجه تست هایمان منفی می شد. بعد از آن سریعا خودمان را به تیم ملی رساندیم.

کره در بازی اول تیم همیشگی نبود
بازی عراق و کره جنوبی که در کره انجام شد قبل از بازی ما بود و آن را دیدیم. بعد از آن هم چند بار این بازی را آنالیز کردیم. تیم عراق یک مقدار با آمدن مربی جدید در کار دفاعی منظم تر شده ولی ایراداتی دارند. تیم کره جنوبی به نظر من در اولین بازی اش نتوانست تیم همیشگی باشد. از طرفی هم تیم عراق بسته بازی کرد. می دانید که بازیکنان سه روز قبل از بازی با سوریه به اردو ملحق شدند. لیگ ایران تعطیل شده بود و لژیونرها یک مسافت طولانی را طی کرده بودند و برای آداپته شدن نیاز به زمان داشتند. 
 


برد در بازی اول خیلی مهم بود
در آینده قطعا تیم ایران بهتر بازی خواهد کرد. این برد برای روز اول بازی ها خیلی مهم بود. لبنان و امارات هم صفر – صفر شد که یک بازی فیزیکی و درگیرانه بود. البته یک مقدار زمان می برد تا چهره واقعی تیم ها مشخص شود. چون خیلی از تیم ها مربیان شان را عوض کردند و تا این مربیان بیایند فکرشان را به تیم منتقل کنند زمان می برد. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و قبل از هر بازی تیم های هدف آنالیز می شوند. امیدوارم در بازی های بعد هم مثل بحرین که با وجود شرایط سخت با اتحاد اعضای تیم نتایج خیلی خوبی کسب کردیم.
 
باید آماده هر نوع تاکتیکی باشیم
آقای ادوکات مربی بوده که با توجه به سابقه زیاد کار در کره جنوبی می دانست که چگونه باید در کره مقابل این تیم بازی کرد و نتیجه گرفت. در آن بازی، عراقی ها یک بازی تدافعی کردند و فضا را کاملا بسته بودند و کارهای دیگری هم کردند ولی امکان دارد فردا سبک دیگری انتخاب کنند. باید تیم ملی همیشه در برابر تغییرات تاکتیکی و نفراتی حریف آماده باشد تا بتوانیم بیشتر کار های خودمان را دیکته کنیم. خدا را شکر تمام بازیکنان در سلامت کامل هستند. تمرین بسیار خوبی انجام دادند و آماده بازی با عراق هستند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها