به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۹۴۴۲۰

سخنان عجیب نماینده قزوین درباره جمعیت کشور

سخنان عجیب نماینده قزوین درباره جمعیت کشور
گروه فیلم: نماینده قزوین در مجلس در گفتگویی تلویزیونی با بیان اینکه کشور ظرفیت ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون نفر جمعیت را دارد گفت: ما بهترین ذخایر گازی و نفتی جهان را داریم، بهترین ذخایر معدنی ر داریم، پهنه زیبای جغرافیایی داریم که میتواند پاسخگوی این ظرفیت باشد!
.....
برچسب ها: جمعیت ایران

۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۱۳:۴۰
ظاهرا ایشان از وضعیت آب کشور خبر ندارند. شما برای همین 80 میلیون فعلی شغل و مسکن و آب و هوای تمیز فراهم کن 150 میلیون پیش کش (377015)
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۱۴:۴۷
خودش چرا رفته مجلس بشینه خونه بچه بیاره بزرگ کنه آمار جامعه بره بالا (377017)
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۱۵:۳۲
از خاموشی های برق معلومه که ظرفیتمون چنده. (377018)
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۱۶:۱۷
درست میگه همچی داریم کشوری غنی با ثروت ملی بسیار اما مسؤلان بی لیاقت که با سیاسیت های اشتباه کشور را نابود کرده اند و اکثر مردم را فقیر و در رنج وبدبختی . با این جمعیت تورم بیداد میکند حالا میخواهید جمعیت افزایش پیدا کند. با این مسئولان مردم هیج امیدی به فردای خود ندارند چه برسد فکر فرزند بیشتر باشند. بروید خودتان را درست کنید بعد فکر افزایش جمعیت باشید. (377019)
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۲۰:۱۶
........نه تنهاعلف خوردن است (377025)
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۲۰:۱۹
از کجاش چنین عددی را دراورد (377027)
کامران
France
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۲۳:۵۳
ضرب المثلی هست که میگوید: «آب که از سرگذشت چه یک وجب چه صد وجب». ما که وارد کننده گندم، روغن، شکر، گوشت، خوراک دام و طیور، اقلام دارویی از جمله واکسن کرونا، موبایل و تبلت و لپ تاپ و کارت هوشمند و ... هستیم، کمتر یا بیشترچه فرقی میکند؟ ما که میلیونها جوان بیکارداریم و ثابت کرده اند که بدون شغل و بدون مسکن هم میتوانند دوام بیاورند، چند میلیون کمتر یا بیشترچه فرقی میکند؟ اگر خدای ناکرده مقدر باشد عده ای از بیماری و یا سوء تغذیه بمیرند بیشتر یا کمتر چه فرقی میکند؟ (377031)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۰۱:۴۶
راست میگه خو (377033)
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۰۳:۰۰
اینها نقش تبدیل ایران به پاکستان را دارند که الان در فقر و تبدیل شدن به پایگاه طالبان نقش داره ،پاکستان هم کوچکتر از جمعیت ۲۰۰ میلیون نفری هست هم خشک هست و منابع هم نداره (377034)
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۰۳:۰۳
هیچ کشوری روی فروختن منابع طبیعی به عنوان ثروت فکر نمیکنه ،ثروت همانا تولید ،پیشرفت تکنولژیک،نابود کردن فساد،حفاظت از محیط زیست،دادن قدرت به صدای مردم هست که قدرت نظامی را هم میاره . کهسور ما با این سیستم به هیچ جایی نمیرسه.این سیستم کمر به تخریب ایران بسته (377035)
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۰۹:۵۰
با این جمعیت 80 میلیونی کلی جوان بیکار داریم حالا شما بیا و بالاغیرتا اینها را شاغل کن 200 میلیون پیشکش!!! (377036)
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۰۹:۵۰
با این جمعیت 80 میلیونی کلی جوان بیکار داریم حالا شما بیا و بالاغیرتا اینها را شاغل کن 200 میلیون پیشکش!!! (377037)
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۴:۴۵
اگر لغت ظرفیت رو از لیست کلمات حذف کنن , اینها هیچی برای گفتن ندارن. (377047)
۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ۱۳:۲۴
کاملا موافقم (377186)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها