به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۲۹۷۴۷۸

سه امتیاز دشوار برای دورتموند بدون هالند

گروه ورزشی: دورتموند در دیداری دشوار موفق شد با نتیجه 1-2 از سد آگزبورگ عبور کند.
سه امتیاز دشوار برای دورتموند بدون هالند
دورتموند که در اوایل فصل نتایج پرفراز و نشیبی گرفته بود، اخیر شرایط بهتری پیدا کرده و امشب نیز این تیم بدون ارلینگ هالند موفق شد با گل های رافائل گریرو و جولین برانت با نتیجه 1-2 آگزبورگ را عبور کند.
دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل اول دست یافت. این تیم در دقیقه 10 صاحب یک ضربه پنالتی شد که رافائل گریرو پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دروازه آگزبورگ را باز کند. در دقیقه 21 و روی پاس گریرو بود که مارکو رویس فرصت داشت از پشت محوطه دروازه حریف را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
اما در دقیقه 35 این آگزبورگ بود که بر خلاف جریان بازی موفق به گلزنی شد. اندی زکیری در مرکز محوطه دورتموند موقعیت گلزنی پیدا کرده و با ضربه پای راست خود موفق شد دروازه حریف را باز کند. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند. اما در دقیقه 51 دورتموند به گل دوم دست یافت. روی پاس مارکو رویس، جولین برانت پشت محوطه جریمه آگزبورگ صاحب فرصت شده و با ضربه ای تماشایی زننده گل دوم تیمش لقب گرفت. 
دقایقی بعد دورتموند تا آستانه زدن گل سوم و تمام کردن کار حریف پیش رفت، اما ضربه مارکو رویس در دو قدمی به دیرک دروازه حریف برخورد کرد. در دقیقه 77 این بار جود بلینگهام در مقابل دروازه فرصت گلزنی داشت که ضربه او را سنگربان آگزبورگ مهار کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و دورتموند 1-2 آگزبورگ را شکست داد.
 

 

 

 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها