به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۲۹۹۳۸۰

اختلال در پرداخت بهای سوخت با برخی کارت‌ها

اختلال در پرداخت بهای سوخت با برخی کارت‌ها
گروه اقتصادی: رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: امکان پرداخت بهای سوخت با کارت‌های بانکی سپه، مهراقتصاد و حکمت تا ساعت ۲۴ امشب وجود ندارد.
اسدالله قلی زاده  با اشاره به افزایش شکایات مردمی در مورد عدم امکان پرداخت بهای سوخت با کارت‌های چند بانک افزود: تا پایان امشب امکان پرداخت بهای سوخت توسط کارت‌های بانکی چند بانک امکانپذیر نیست.
وی گفت: از دیشب طبق اطلاعیه منتشرشده توسط بانک سپه و به دلیل ایجاد تغییرات در سیستم درخصوص موضوع ادغام چند بانک دیگر در سپه، ما با اختلال و قطعی کارت‌های این بانک‌ها مواجه هستیم که مشکلاتی برای مردم و جایگاهداران ایجاد شده است.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور ادامه داد: ظاهرا قطعی این کارت‌ها تا ساعت ۱۲ امشب ادامه دارد و ما از مردم می‌خواهیم از کارت‌های دیگر بانک‌ها استفاده کنند یا وجه نقد به همراه داشته باشند، چرا که طولانی شدن تسویه حساب مراجعان و کارکنان جایگاه‌ها موجب ایجاد صف مقابل جایگاه‌ها می‌شود.
قلی زاده اظهار داشت: طبق پیگیری‌های ما عمده قطعی کارت‌های بانکی سپه تا پایان امشب است و مسئولان این بانک بسیار در تلاش هستند که در روز‌های دیگر اختلال عمده را شاهد نباشیم.
برچسب ها: جایگاه سوخت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها