به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۳۰۳۰۵۴

ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟

ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟
گروه اقتصادی: پس از آزادسازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند. البته این ارزش یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود. برای مثال ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در ۲۰ اسفند سال گذشته ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان قیمت داشت، در حالی که قیمت این سهام در ۱۶ تیرماه سال جاری تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود.

سهامی که در روز‌های نخستین آزاد سازی سهام عدالت یعنی اردیبهشت‌ماه و خردادماه سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۰ میلیون تومان قیمت داشت.در این راستا، در یازدهم مهرماه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت و طبق آخرین قیمت ها، این سهام اکنون کمی بیشتر از ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد که هفت میلیون تومان آن قابل فروش است.

همچنین در ۲۵ مهر سال جاری، ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید و در پنجم آبان ماه نیز ارزش این سبد تا ۱۳ میلیون و ۱۰۸ هزار تومان کاهش یافت.
برچسب ها: سهام عدالت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها