به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۳۰۷۶۴۱
اینترنت موبایل‌ها در اصفهان قطع شد

فضای اصفهان امنیتی شد

فضای اصفهان امنیتی شد
گروه جامعه: مشاهدات نشان می‌دهد اکنون اینترنت همراه اول و ایرانسل قطع شده و دلیل آن، تجمعی بود که از پیش ازسوی مردم اصفهان اطلاع رسانی شده بود. فضای امنیتی در حالی بر شهر اصفهان مستولی شده که مسئولان مرکز پزشکی فیض از تعداد بالای مراجعه کنندگان به دلیل مشکلات چشمی سخن می‌گویند.

چادر کشاورزان را به آتش کشیدند
یکی از کشاورزان اصفهانی با بیان اینکه ساعت ۳ نیمه شب چهارشنبه چادر‌های کف زاینده رود را به آتش کشیدند، گفت: این در حالی است که کشاورزان تنها یک خواسته داشتند و آن حقابه شان بود. ما در این مدت خیلی صبوری کردیم و تنها در بستر رودخانه تجمع می‌کردیم تا اعتراض ما به گوش مسئولان و به خصوص وزیر نیرو برسد، اما با مسئولان سازمان اطلاعات و شهرداری اصفهان در تلاش برای خواباندن این اعتراضات، دست به آتش زدن چادر‌ها زدند و شبانه مردم مجبور به فرار شدند.
آتش زدن چادرهای کشاورزان اصفهانی
این کشاورز اصفهانی ادامه داد: بعد از آتش زدن چادر‌ها در نیمه شب وقتی صبح زود به مکان اعتراض مان رفتیم هیچ نشانی از صندلی ها، چادر‌ها و بقیه وسایل نبود. این وسایل همه مال کشاورزانی بود که برای آن هزینه داده بودند. اما این در حالی است که شهرداری با لودر تمام آن وسایل را نابود کرد و از آن نشانی نگذاشت.

چادر‌ و وسایل کشاورزان اصفهانی زیر لودر شهرداری له شد
یکی دیگر از کشاورزان اصفهانی با بیان اینکه ما تنها حقابه مان را می‌خواهیم، گفت: ما نه در تجمع هایمان در بستر زاینده رود به دنبال آشوب بودیم و نه خواسته نابجایی داشتیم، اما ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در تلاش برای متفرق کردن ما بودند و موفق شدند. در این میان شهرداری اصفهان نیز از پا ننشست و چادرها و تمام وسایل را زیر لودر برد.

وی ادامه داد: چند روز گذشته بود که بیانیه‌ای ازسوی مردم اصفهان در حمایت از کشاورزان منتشر شد که نه تنها آقای وزیر نیرو که مسئولان قوه قضائیه نیز آن را امضا نکردند و ادامه تجمع ما تنها اعتراض به این مساله بود. کشاورزان درصدد بودند تا مسئولان در حمایت از آن‌ها کاری انجام دهند، اما وزیر نیرو هم دست خالی از اصفهان برگشت.

مراجعه مردم به بیمارستان چشم پزشکی فیض به دلیل گاز‌های اشک آور
«بیشتر افرادی که از صبح به بیمارستان مراجعه کرده اند به دلیل گاز‌های اشک آور یا گلوله‌های ساچمه‌ای از ناحیه چشم دچار مشکل شده اند و مراجعات بسیار افزایش یافته است.» این سخنان یکی از چشم پزشکان مرکز چشم پزشکی فیض اصفهان در گفتگو با اقتصاد ۲۴ است.
....
 
مرجع : اقتصاد 24

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۱:۴۴
یکی به این کشاورزا( اگه واقعا کشاورزن و مافیای آب فولاد نیستن) بگه حق آبتون رو از صنایع فولادتون بگیرید ، برید اونجا چادر بزنید
شک ندارم چادرهاشون هم خودشون آتش زدن که بیشتر فشار بیارن برای انتقال غیر عقلانی آب از استان های دیگه برای کاشت برنج و هندوانه و خیار وسط کویر🤦 (379539)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۳:۳۲
خواسته همه اینه که اب بخش صنعت را کم کنند تا اب به کشاورزی هم برسه کسی نمیخاد اب از استان دیگه ای بیارن (379543)
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۱:۵۳
آخه جای این صنایع آب بر وسط کویره؟ یا کنار دریا
الان توی این وضعیت خشک سالی باید رگ دست مردم استان های دیگه را بزنیم که این اصفهانی های زیاده خواه هم کشاورزی آب بر هم صنعت آب بر وسط کویر و هم سرانه فضای سبز بیشتر از رشت و مازندران داشته باشن!
یکی از رسالت های شما رسانه ها اینه که لا اقل اینا رو از کج فهمی دربیارید ، تشکر می کنم (379540)
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۳:۴۱
بله طرح فولاد مبارکه مال زمان شاهه که قرار بود در بندرعباس کنار دریا ساخته شه در زمان اقای رفسنجانی در مبارکه ساختند شاید دیدند کارخانه در مرکز کشوذ ساخته بشه برای توزیع محصولاتش بهتره و از اب زاینده رود استفاده میکنه ربطی به مردم نداره وجود این همه پارک در اصفهان را مردم اصفهان نمیخاند چون هزینه اش را شهرداری از مردم میگیره بلکه چون توریست خارجی زیاد به اصفهان میاد حکومت میحاد شهر قشنگی جلوی خارجیها باشه نه بخاطر مردم (379544)
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۶:۳۴
صنایع که از همه کشور توش استخدام هستند.... فایل سبز هم برای جبران آلودگی هوا است که دو برابر تهران است... التماس تفکر (379557)
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۲۲:۰۴
جناب آقای سفر استانی! چرا این بار سفر استانی نرفتی؟ (379565)
محمد معلم
United States
۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۱۷:۴۴
باید از کشاورزان اصفهان پرسید شما اول حقابه استان چهار محال را مشخص کن و بده بعد اگه موند مال شما ویزد ؟!!!!! (379582)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها