به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۳۱۰۷۲۶
قلعه‌نویی:

برخی نمی‌خواهند گل‌گهر قطب فوتبال شود

برخی نمی‌خواهند گل‌گهر قطب فوتبال شود
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: نمی خواهند قطبی در فوتبال به نام گل گهر سیرجان به وجود بیاید.به گزارش ایسنا، امیرقلعه نویی، سرمربی گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان گفت: بازی فردا یکی از سخت ترین بازی های تیم ماست و ما با یک تیم بسیار سختکوش، دونده و جنگنده بازی داریم. فولاد مسایل تاکتیکی را به خوبی رعایت می کند و شاید سخت ترین بازی ما فردا باشد.
 
وی افزود: خوشحال هستیم که تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده است. هفته قبل علی رغم اینکه عقب افتاده بودیم اما با یک بازی خوب و منظم و تاکتیکی، برنده از زمین خارج شویم و این مساله نشانه خوبی است.سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازیکنان ما عاشقانه و با دل وجان بازی میکنند و از این بابت از همه بازیکنانمان تشکر می‌کنیم. فولاد معمولا تیمی سختکوش و جنگنده است. در وقت کمی که داشتیم بر روی مسایل تاکتیکی این تیم کار کرده ایم. فولاد پرس تیمی خیلی خوبی دارد و به دنبال این است تا ارتباط خط هافبک ما را با ۵۰ متر رو به جلوی ما قطع کنند.

قلعه نویی ادامه داد: دوندگی این تیم به ویژه در سمت راست، نقطه قوت فولاد است و ما اگر بتوانیم ارتباط خط هافبک فولاد را با مهاجم این تیم قطع کنیم می توانیم به هدف خود که ۳ امتیاز این بازی است دست پیدا کنیم.وی افزود: بازیکنان ما بیش از توانشان تلاش می کنند. این قطار که آرام آرام حرکت کرده، به طرف آن سنگ می زنند و نمی خواهند قطبی در فوتبال به نام گل گهر سیرجان به وجود بیاید. این مساله مهم نیست و ما راه خود را پیدا کرده ایم و اهدافمان را ترسیم کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان کرد: ما برای اهدافمان می‌جنگیم و نتیجه نیز دست خداست. خوشحال هستیم که تیم یک شهرستان ۳۵۰ هزار نفری به یکی از تیم های خیلی خوب تبدیل شده که همه نتایج آن را دنبال می کنند. ما راه خود پیدا کرده ایم. به قطاری که حرکت می کند سنگ می زنند و اکنون این سنگ ها آغاز شده است اما برای ما مهم نیست و تا لحظه آخر تلاش خواهیم کرد.
برچسب ها: امیر قلعه نویی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها