به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۱۰۸۳۸

موج امیکرون توسط جمعیت جوان هدایت می‌شود

موج امیکرون توسط جمعیت جوان هدایت می‌شود
گروه علمی:نتایج یک بررسی جدید که اخیرا صورت گرفته، بیانگر آن است که بیش از ۷۰ درصد موارد امیکرون در میان افراد جوان‌تر از ۴۰ سال بوده است.افزایش موارد ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا در دانمارک و انگلیس هشداری را به بقیه اروپا ارسال می‌کند و وضعیت کنونی دو کشور نشان می‌دهند که نوع جدید ویروس کرونا چگونه باعث افزایش میزان ابتلا و پذیرش در بیمارستان می‌شود.

اپیدمیولوژیست‌ها می‌گویند، سویه امیکرون در این هفته به نوع غالب کروناویروس در دانمارک تبدیل خواهد شد که منجر به افزایش موارد بی سابقه ابتلا به ویروس می‌شود و هشداری به بقیه اروپا در مورد جهش مسری‌تر ارائه می‌دهد.

موارد ابتلا در دانمارک افزایش یافته و به سویه جدید به شکستن رکورد روزانه مبتلایان به کووید ۱۹ کمک کرده است. آژانس امنیت بهداشتی انگلیس اعلام کرده است که انتظار می‌رود سویه امیکرون تا اواسط دسامبر به سویه غالب در این کشور تبدیل شود.پل هانتر، استاد پزشکی در دانشگاه آنگلیای شرقی گفت: موارد ابتلا به نوع دلتا در انگلیس با سرعت کمتری نسبت به امیکرون در حال افزایش است، به این معنی که موارد ابتلا به سویه امیکرون ممکن است روند صعودی عجیبی را طی کند. 
برچسب ها: اومیکرون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها