به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۱۲۱۵۲

تجمعات اعتراضی معلمان در تهران و شهرستان‌ها

گروه جامعه: تجمعات اعتراضی معلمان،‌ در تهران و برخی از شهرستان‌ها امروز پنجشنبه نیز ادامه یافت.
تجمعات اعتراضی معلمان در تهران و شهرستان‌ها
فرهنگیان در تهران، با تجمع در محدوده اطراف سازمان برنامه و بودجه بر عزم خود برای تحقق مطالبات معلمان تاکید کردند. جو امنیتی و حضور پررنگ نیروهای انتظامی در محل، مشهود گزارش شده است. همچنین تصاویر و ویدیوهای منتشرشده در رسانه‌های اجتماعی و کانال شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی معلمان نشان می‌دهد فرهنگیان معترض به وضعیت صنفی و اجرا نشدن رتبه‌بندی، در شهرهای مختلف مازندران، خوزستان، كردستان، مشهد، شیراز، مركزی، خراسان، و دیگر مراكز استان‌ها و شهرها... تجمع كرده‌اند. فرهنگیان معترض به وضعیت صنفی و معیشتی طی تجمعی شعار «معلم بیدار است،‌ از تبعیض بیزار است» سر دادند.

ویدیوهای منتشرشده از استان مرکزی و فارس نشان می‌دهد شماری از معلمان با تجمع در شهرهای اراک و داراب شعار «معلم زندانی، آزاد باید گردد» سر داده‌اند. فرهنگیان استان خوزستان نیز امروز پنجشنبه ۲ دی ماه، در مقابل ساختمان اداره آموزش و پرورش در شهرهای مختلف این استان از جمله؛ اهواز، بندرامام، شوش دانیال و ... تجمع كرده و خواهان اجرای طرح رتبه‌بندی و همسان‌سازی برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته هستند. ویدیوهای منتشرشده از تجمع سراسری معلمان در روز پنجشنبه، نشان می‌دهد در شیراز، فرهنگیان معترض به «سرهم‌بندی لایحه رتبه‌بندی» شعار «وزیر بی‌کفایت، استعفا استعفا» سر داده‌اند.

۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۱۴:۱۴
این خواست مشروع وقانونی معلمان است که سازنده فردای فرزندان ایران است اگر قرار بر عدالت باشد که باید باشد ولی نیست (380638)
عجیب نیست
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۱۵:۰۰
شاید باورتون نشه!؟ ولی همین معلمان در وضع فلاکت بار اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ...امروز کشور نقش اساسی دارند و خود امروز به چاهی که کنده اند افتاده اند! چرا که یه دوره ای مجلس دست اینا بود دوما پیروزی انقلاب مدیون همین قشر است!!! (380645)
سعید محمدی
United States
۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۱۵:۴۱
از اینکه اخبار مربوط به ما فرهنگیان و تجمعات صنفی را انعکاس می دهید خیلی خیلی سپاسگزارم (380646)
۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۱۹:۵۶
من هم یک معلم ناامید از این اصولگرایان همچون معتدلین قبلی هستم (380652)
باران خشم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۲ ۲۰:۱۱
آیا بحران خشکسالی و اتحاد کشورهای عضو ناتو، دو لبه قیچی خواهند بود که مسئولان خواب زده و متوهم را ناگهان از خواب بیدار می کنند که دیگر کار از کار گذشته است؟
آیا انقلاب پابرهنگان به نابودی خود پابرهنگان ختم می شود؟ (380657)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها