به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۱۷۱۹۳

قرعه‌کشی عرضه ۶ محصول سایپا

قرعه‌کشی عرضه ۶ محصول سایپا
گروه اقتصادی:قرعه کشی دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا در هفته اول بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۸ روز دوشنبه، ۴ بهمن ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
 
 قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا شامل کويیك با گیربكس معمولي، کويیك.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا ۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.در طرح اخیر پیش فروش یک ساله سايپا ۹۸ هزار و ۶۷۵ نفر شركت كردند كه ۹۶ هزار و ۲۹۷ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۱۵ هزار خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود، ۳۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.در این طرح دو هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این دو هزار و ۷۰۰ دستگاه کويیك با گیربكس معمولي، هزار و ۷۰۰ دستگاه کوییک.آر، هزار و ۸۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۶ هزار و ۱۰۰ دستگاه ساینا.اس و ۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ۲۸ هزار و ۹۶۸ نفر شرکت کردند که ۲۶ هزار و ۹۳۲ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۱۲هزار و ۵۰۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند. 

اسامی منتخب دو طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -دو شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.گروه خودروسازي سايپا براي منتخبين دو طرح پیش فروش، پيامك ارسال مي كند اما براي اطمينان بيشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سايت سايپا مراجعه كنند.
برچسب ها: قرعه کشی سایپا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها