به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۳۱۹۳۴۵

خنده بیل به هازارد: بی‌خود گرم کردی!

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که حواشی گرت بیل، مهاجم ولزی رئال مادرید، تا آخرین روز حضور او در این تیم ادامه دارد.
خنده بیل به هازارد: بی‌خود گرم کردی!
 رئال مادرید  شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با یک گل برابر حریف شکست خورد تا از صعود به نیمه نهایی بازبماند.
گرت بیل در این بازی روی نیمکت قرار داشت و یک دقیقه هم فرصت بازی به او نرسید اما با این حال باز هم کاری کرد که باعث ناراحتی و خشم هواداران رئال مادرید شد.
دوربین‌های برنامه الچیرینگیتو تصاویی را از این بازیکن ضبط کردند که نشان می‌دهد وقتی ادن هازارد پس از گرم کردن در جریان نیمه دوم بازی، بدون این که فرصتی برای بازی کردن به او برسد برمی‌گردد تا روی نیمکت بنشیند، این بازیکن ولزی شروع به تمسخر و خندیدن به او می‌کند.
 

 
آنچلوتی که به هازارد گفته بود گرم کند، در نهایت تصمیم گرفت بازیکنان دیگری را به زمین بفرستد و به این بازیکن بلژیکی گفت که مجددا به نیمکت برگردد.
وقتی هازارد به نیمکت برگشت حدود دقیقه 75 بود و همین اتفاق باعث شد که بیل نتواند جلوی خنده‌اش را بگیرد و دوربین‌ها نیز تصاویر او را ضبط کردند.
این در حالی بود که هم تیمی‌های این بازیکن به سختی در زمین در تلاش بودند تا بتوانند زیر فشار شدید از سوی هواداران و بازیکنان اتلتیک در این بازی پیروز شده و به مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری راه پیدا کنند و شانس خود را برای کسب جام قهرمانی حفظ کنند.
برچسب ها: گرت بیل هازارد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها