به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۳۲۰۴۰۴

هری کین- سیتی و مانع بزرگی به نام آنتونیو کونته

گروه ورزشی: گفته می‌شود که بعد از آمدن آنتونیو کونته ستاره انگلیسی تاتنهام یعنی هری کین احساس بهتری نسبت به ماندن در این تیم پیدا کرده است.
هری کین- سیتی و مانع بزرگی به نام آنتونیو کونته
در تابستان گذشته شایعات زیادی در مورد هری کین وجود داشت و حتی گفته شد که این ستاره انگلیسی رسماً درخواست جدایی خود را به باشگاه تاتنهام ارائه داده است. با این حال همان‌طور که انتظار می‌رفت باشگاه لندنی اجازه جدایی هری‌ کین را صادر نکرد و مهم‌ترین مشتری او یعنی منچستر‌سیتی در جذب این بازیکن ناکام ماند.
با این حال منچسترسیتی هنوز هم شرایط جذب یک مهاجم بزرگ را بررسی می‌کنند و برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که آنها هم‌چنان به جذب هری کین علاقه‌مند هستند و پپ گواردیولا مایل است که با این ستاره انگلیسی کار کند؛ به این معنا که اصلا بعید نیست سیتیزن‌ها در تابستان پیش رو دوباره برای آوردن هری کین به اتحاد تلاش کنند.
 

 
البته هری کین این روزها شرایط خوبی را در تاتنهام تجربه می‌کند و از اوضاع ناامید کننده که در ابتدای فصل با آن روبه‌رو بود فاصله گرفته است. در همین راستا فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس، مدعی شده که هری کین از کار کنار سرمربی ایتالیایی تاتنهام یعنی آنتونیو کونته بسیار راضی و خوشحال است و احساسات او در مورد ماندن در تاتنهام نسبت به ژوئن گذشته کاملاً فرق کرده است. البته رومانو تایید کرده که هری کین هنوز تصمیم قطعی در مورد آینده خود نگرفته و کسب یا عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط تاتنهام در این فصل نقشی کلیدی را در مورد آینده این بازیکن ایفا خواهد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها