به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۳۲۶۱۷۴

حملات هوایی ناموفق تراکتور؛ با پا و حتی دست!

گروه ورزشی: تراکتور در روزی که بخش قابل توجهی از برنامه های تهاجمی خود را روی توپ های بلند متمرکز کرده بود، نتوانست از شکست خانگی مقابل فولاد بگریزد.
حملات هوایی ناموفق تراکتور؛ با پا و حتی دست!
تراکتور مثل فصل 97-96 با خطر سقوط مواجه شده و این به هیچ عنوان مطلوب هوادارانش نیست. ارطغرول ساغلام دوباره ماموریت نجات را به عهده گرفته اما تراکتور با هدایت این مربی هنوز نتوانسته نتایج مورد نظر را کسب کند و طی دو بازی که او روی نیمکت حضور داشته، یک مساوی و یک باخت، حاصل کار سرخ پوشان بوده است.
تراکتور روز گذشته در آخرین بازی خانگی خود در سال 1400 مقابل فولاد به میدان رفت. شاگردان نکونام در نیمه اول قدرتمندانه ظاهر شدند و توانستند دو بار دروازه میزبان را باز کنند. شاگردان ساغلام در سمت مقابل توفیقی در رساندن توپ به دروازه حریف نداشتند و عملا هیچ حمله خاصی انجام ندادند. با شروع نیمه دوم، شاهد چند تعویض در تراکتور بودیم که یکی از آنها ورود نادر محمدی به میدان بود.
تراکتور در شرایطی که با سد دفاعی مستحکم تیم حریف مواجه شده و توانایی نفوذ از عمق را نداشت، روی به ارسال از جناحین آورده و در پی رسیدن به گل از هوا بود. ابوالفضل رزاق پور مجری بخش قابل توجهی از این تاکتیک بود؛ این بازیکن چپ پا در نیمه دوم بارها با ارسال های خود، برای مهاجمان تیمش موقعیت ایجاد کرد اما هیچ کدام از این موقعیت ها، خطر جدی روی دروازه فولاد به همراه نداشت.
نادر محمدی، مجری بخش دیگری از برنامه های تهاجمی تراکتور در نیمه دوم بازی با فولاد بود. اوت انداز معروف لیگ برتر که در نیم فصل دوم از پیکان راهی تراکتور شد، از میانه های نیمه اول اقدام به گرم کردن نمود و در شروع نیمه دوم راهی میدان شد. بعد از حضور نادر در میدان، تراکتور مجهز به یک امکانات منحصربفرد در ارسال توپ های هوایی به دروازه فولاد شد. پرتاب های بلند محمدی هم هیچ حاصلی در پی نداشت و با وجود اینکه از فواصل و زوایای مختلف این فرصت برای او به وجود آمد تا برای مهاجمان تیمش موقعیت سازی کند، فولادی ها به خوبی راه این تاکتیک را هم بستند. به این ترتیب در روزی که تنها گل تراکتور از روی یک حرکت زمینی به دست آمد، تاکتیک غالب این تیم بی حاصل ماند.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها