به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۳۲۷۳۹۳

پیشرفت باورنکردنی ذوب آهن در نیم فصل دوم!

گروه ورزشی: ذوب آهن بیشترین میزان صعود را در جدول نیم فصل دوم تجربه کرده است.
پیشرفت باورنکردنی ذوب آهن در نیم فصل دوم!
8 بازی از نیم فصل دوم در حالی سپری شده که استقلال با کسب 20 امتیاز از 24 امتیاز ممکن صدرنشین است و پرسپولیس به سه امتیاز کمتر و حفظ استاندارد دو امتیاز به ازای هر بازی، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.
نکته جالب جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم فولاد است که از 8 بازی توانسته 14 امتیاز کسب کند تا با متوسط یک گل زده به ازای هر بازی، سومین تیم برتر نیم فصل دوم لقب بگیرد. سپاهان در نیم فصل دوم چهار تساوی را تجربه کرده که از دست دادن این 8 امتیاز، دست سپاهان را از صدر، دور نگه داشته است.



با این حال بیشترین میزان پیشرفت متعلق ذوب آهن بوده که با کسب 13 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. به‌عبارتی ذوب آهن برابر با سپاهان مدعی امتیاز گرفته و تنها به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه پایین‌تر قرار دارد. سبزپوشان اصفهانی در نیم فصل دوم 4 برد متوالی به‌دست آوردند و حالا با ادامه این روند فرصت این را خواهند داشت تا به جمع سه تیم برتر هم برسند.
تیم هوادار تهران هم در نیمه بالای جدول قرار دارد و 13 امتیاز کسب کرده و با همین نتایج درخشان از سقوط فرار کرده است. این در شرایطی است که تراکتور، فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان تنها تیم‌هایی هستند که هنوز هیچ بردی در نیم فصل دوم کسب نکرده‌اند.
بهترین خط حمله نیم فصل دوم در اختیار پرسپولیس است و بهترین خط دفاعی نیز به استقلال اختصاص دارد.
برچسب ها: ذوب آهن اصفهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها