به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۲۹۵۰۹
برای ما دشوارتر بود؛

سکوت نیمار بعد از باخت مقابل رئال شکست!

گروه ورزشی: نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اعتراف کرد باخت مقابل رئال مادرید برایش دردناک بوده است.
سکوت نیمار بعد از باخت مقابل رئال شکست!
جذب ستاره های بزرگ از جمله لیونل مسی، سرخیو راموس و جیجی دوناروما در فصل تابستان گذشته باعث شد بسیاری پاری سن ژرمن را بخت اول فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری بدانند. اما این تیم در شبی عجیب در مادرید 1-3 مغلوب رئال شد و وداعی زودهنگام با این تورنمنت داشت. نیمار که در این مدت به شدت مورد انتقاد و واکنش هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفته بود، بالاخره سکوت خود را شکست و در مورد باخت سنگین برابر رئال مادرید صحبت کرد.



نیمار گفت: "بابت کسب پیروزی در دیدار مقابل لوریان خیلی خوشحال هستم. همه ما می دانیم که کسب عنوان قهرمانی در لیگ دشوار است، اما ما باید به مسیر خود ادامه داده و نشان دهیم که می خواهیم دهمین عنوان قهرمانی لیگ یک را نیز کسب کنیم. 
حذف در لیگ قهرمانان و شکست مقابل رئال مادرید؟ باختن همیشه خیلی سخت است، اما این اتفاقی است که در مادرید رخ داده است. پاری سن ژرمن حالا باید به مسیر رو به جلوی خود تا پایان فصل ادامه دهد. حذف از لیگ قهرمانان در این مرحله خیلی برای تیم دشوار و آزاردهنده بود و ما همه می خواستیم تا مرحله پایانی این رقابت ها پیش برویم، اما متاسفانه خیلی زود حذف شدیم. می دانم که پذیرش این شکست برای عموم و هواداران نیز خیلی دشوار بوده، ولی باید بدانید که این نتیجه برای ما بازیکنان پاری سن ژرمن سخت تر از همه بوده است."
برچسب ها: نيمار پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها