به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۳۰۸۲۷

قطعی؛ روملو لوکاکو بازی با رئال را از دست داد

گروه ورزشی: روملو لوکاکو، مهاجم چلسی، نمی‌تواند این تیم را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.
قطعی؛ روملو لوکاکو بازی با رئال را از دست داد
چلسی سه‌شنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. 
آبی‌های لندن در حالی راهی مادرید خواهند شد که در بازی رفت با نتیجه 1-3 در ورزشگاه خانگی‌شان شکست خوردند و حالا کار سختی را برای تغییر نتیجه بازی و صعود به مرحله نیمه نهایی در پیش دارند. 
لوکاکو که در بازی این هفته لیگ برتر برابر ساوتهمپتون به دلیل مصدومیت غایب بود، نتوانسته خودش را به شرایط ایده‌آل برساند و در نتیجه در دیدار فردا شب برابر رئال مادرید غایب خواهد بود. 
توخل درباره بازیکنان تیمش که نمی‌توانند او را در جریان دیدار برابر رئال همراهی کنند گفت:« روملو لوکاکو به همراه کالوم هادسون اودوی و بن چیلول در این بازی حضور ندارند.»
 


سزار آسپیلیکوئتا پیش از این در جریان پیروزی 0-6 برابر ساوتهمپتون به دلیل مثبت شدن تست کرونا نتوانسته بود تیمش را همراهی کند اما حال شرایط بازگشت به میادین را دارد. 
این مربی آلمانی درباره شرایط این مدافع اسپانیایی تیمش اظهار داشت:« تست کرونای آسپیلیکوئتا منفی شده و او به جمع بازیکنان این تیم اضافه شده است. راس بارکلی حالا بیمار است.»
باشگاه چلسی همچنان هیچ تاریخ دقیقی را برای پایان یافتن مصدومیت لوکاکو و بازگشت این بازیکن به میادین مشخص نکرده است و این یعنی احتمال غیبت او در دیدار نیمه نهایی جام حذفی که روز یکشنبه برابر کریستال پالاس برگزار خواهد شد هم وجود دارد. 
دیدار بعدی این تیم نیز دربی لندن است که تنها سه روز پس از نیمه نهایی جام حذفی باید برابر آرسنال برگزار شود.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها