به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۳۳۰۸۹۳

چشمی: از جای دیگر گفته‌اند گل ما را مردود کنند!

گروه ورزشی: روزبه چشمی اعتراض زیادی به نحوه داوری بازی استقلال و نساجی داشت و معتقد بود گل صحیح این تیم مردود شده است.
چشمی: از جای دیگر گفته‌اند گل ما را مردود کنند!
روزبه چشمی در میکسدزون ورزشگاه آزادی در ابتدا گفت: اول از هوادارن عذرخواهی می‌کنم اما واقعا توان آدم حدی دارد. سرمربی تیم‌مان مصاحبه کرده و باشگاه گفته است بیانیه ندهید و حرفی نزنید. صبح بازی نساجی در خصوص اتفاقاتی که در بازی افتاده بیانیه می‌دهد. دروازه‌بان حریف به دفاع خوشان خورده و یار ما هم سر زده و گل را مردود اعلام کرده است. واقعا توانی باقی نمانده است.
چشمی ادامه داد: مگر گناه یا اشتباهی کردیم که صدر جدولیم؟ من از تک تک کسانی که ناراحت شدند ما صدر جدول لیگ هستیم عذر خواهی می‌کنم که اتفاقاتش به جام حذفی هم کشیده می‌شود و واقعا در توان ما نیست.‌ سرمربی گفت حرفی نزنیم اما مگر می شود چیزی نگفت؟ بازی حذفی است و ما بسیار تلاش کردیم. بازی کاملا یک طرفه بود و بحث فنی را کنار می‌گذاریم، موقعیت‌های بسیاری خراب کردیم که درست است؛ اما توپ ما به داخل دروازه رفت!
مدافع استقلال در ادامه در خصوص مسائل داوری گفت: من نمی‌خواهم درخصوص بازی صحبت کنم اما دیروز به صورتی بود که داور به دنبال این بود اتفاقی در داخل محوطه بیفتد پنالتی بگیرد و امروز ما گل سالم زدیم و به دنبال چیزی است که پیدا کند تا مردود شود. ما تصویر را دیدیم اما من چیزی در آن پیدا نکردم حتی در تصویر تلویزیونی هم چیزی پیدا نکردم و ایشان در بازی چطور دیده است؟ اگر قرار است ما حرفی نزنیم شما باید درست سوت بزنید. تیم من ببازد اما اگر شما درست سوت بزنید من از داوری تشکر می‌کنم و مسئولیت باخت را سرمربی و بازیکنان گردن می‌گیریم. درست است ما موقعیت خراب می‌کنیم و بحث فنی است اما شما نمی‌توانید دنبال چیزی بگردید که گل ما را مردود اعلام کنید.
او در مورد اینکه آیا نساجی وقت‌کشی کرده گفت: این نوع بازی‌ای بود که آنها اتخاذ کرده بودند ولی از لحاظ فنی ما سرتر بودیم و این روشی بود که داشتند. وقتی این سبک به حذفی کشیده شده نگران این هستم در لیگ هم تکرار شود و چه بسا که این روش بوده است.
چشمی مسائل داوری را به بازی چند هفته قبل مقابل گل گهر کشاند و اظهار داشت: شما صحنه علی علیزاده را در بازی گل‌گهر پنالتی گرفتی و کارشناسان هم گفته‌اند پنالتی بوده و مانند همان صحنه دست باز بوده و در کرنر توپ به دست بازیکن‌شان خورده و نگرفته است. داوری که سلیقه‌ای نیست و یک سری قانون است. الان کوچکترین کشورها هم VAR دارند و باید این سیستم را بیاوریم. نمی‌خواهم بگویم اشتباهات عمدی بوده ولی اگر سهوا این اتفاقات میفتد به داور کمک کنند ولی اینکه گل بزنی و دنبال داستانی بگردی که گل را مردود کنی فکر می‌کنم دیگر سهوی نباشد.
چشمی افزود: من معذرت می‌خواهم از کسانی که ناراحت هستند که صدر جدولیم ولی حداقل پیش وجدان خودشان در شش هفته باقی‌مانده لیگ، یک داستان پاک پیاده کنند تا اتفاقات در زمین فوتبال بیفتد. اگر قرار است دیگر بیانیه ندهیم  بچسبیم به زمین فوتبال و اگر بازی صفر-صفر شد بگویند بازیکنان موقعیت‌ها را گل نکردند و مساوی شد؛ ولی وقتی گل بزنی و داور مردود اعلام کند از توان بازیکن و سرمربی خارج است. وقتی از جای دیگر برنامه‌ریزی شده که حتی اگر گل زدیم قبول نکنند سرمربی و بازیکن نمی‌تواند کاری کند.
او در پایان نسبت به بیانیه پیکان و باشگاه‌های دیگر اعتراض کرد و بیان کرد: ما صدر جدول هستیم و پنج باشگاه بیانیه داده است. پیکان چرا باید راجع به ما بیانیه دهد. چرا سال‌های پیش که تیم‌های دیگر صدر بودند خبری از بیانیه نبود؟ فکر می‌کنید پیکان اولین بار است می‌داند باید بیانیه بدهد و مدیر رسانه نداشت؟ چون ما صدر جدولیم بیانیه می‌دهند. یک سری لتفاقات در توان بازیکن و سرمربی ما نیست.
برچسب ها: روزبه چشمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها