به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۳۱۴۸۳

کل فرانسه برای حفظ امباپه بسیج شد!

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد کل فرانسه برای حفظ کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن بسیج شده است.
کل فرانسه برای حفظ امباپه بسیج شد!
کیلیان امباپه که در برتری 5-1 ابتدای هفته پاری‌سن‌ژرمن مقابل لوریان در هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه دو گل به ثمر رساند و سه پاس‌گل هم داد، پس از این دیدار در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش صحبت کرد. این ستاره فرانسوی قرارداد فعلی‌اش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و گفته می‌شود او به رئال مادرید ملحق خواهد شد.
پس از این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: "اگر تصمیمی گرفته بودم، آن را اعلام می‌کردم. هنوز انتخابم را نکرده‌ام و همه این را می‌دانند. عناصر و پارامترهای جدیدی وجود دارند که به آنها فکر می‌کنم. نمی‌خواهم اشتباهی در این زمینه بکنم. من همیشه صریح بوده‌ام و چیزی برای پنهان کردن ندارم. می‌خواهم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم اما تصمیم‌گیری در این خصوص آسان نیست."



مصاحبه کیلیان امباپه باعث شد نگرانی بزرگی برای هواداران رئال مادرید ایجاد شود و حالا بسیاری معتقد هستند که با توجه به این اظهار نظر ستاره فرانسوی اصلا بعید نیست که او نهایتاً قرارداد خود را با پاری‌سن ژرمن تمدید کند، به خصوص اینکه قطعاً قطری‌ها برای حفظ این ستاره فرانسوی تمام تلاش خود را انجام خواهند داد. 
با این حال به نظر می رسد فقط پاری سن ژرمن و قطری‌ها به دنبال حفظ کیلیان امباپه نیستند بلکه در فرانسه نیز هیچ کس دوست ندارد که این بازیکن پارک دو پرنس را ترک کند. در همین راستا گزارش‌ها در فرانسه حاکی از آن است که امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه به طور منظم و مستقیم با کیلیان امباپه در تماس است تا او را متقاعد کند که در پاریس بماند؛ موضوعی که نشان می‌دهد ماندن این بازیکن در فرانسه تا چه میزان برای این کشور اهمیت دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها