به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۳۲۰۹۱

لوپتگی: رئال باید 10 نفره نیمه دوم را شروع می‌کرد

گروه ورزشی: خولن لوپتگی، سرمربی سویا، به عملکرد داور در جریان بازی برابر رئال مادرید اعتراض کرد.
لوپتگی: رئال باید 10 نفره نیمه دوم را شروع می‌کرد
سویا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا میزبان رئال مادرید بود و در نهایت با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 
این در حالی بود که تیم میزبان در ابتدا موفق شد با دو گل از حریفش پیش بیفتد اما شاگردان کارلو آنچلوتی به رسم دیدارهای چند هفته اخیر موفق شدند بار دیگر نتیجه را به سود خود تغییر داده و یک گام به فتح جام قهرمانی نزدیک‌تر شوند. 
لوپتگی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«من ترجیح می‌دهم درباره داوری حرف نزنم چون در نهایت از این کار پشیمان می‌شوم اما واضح بود که ادواردو کاماوینگا باید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد. شاید داور صحنه را ندید اما کمک‌های زیادی داشت. من به عنوان یک مربی نمی‌خواهم از داوری به عنوان بهانه استفاده کنم اما رئال باید نیمه دوم را 10 نفره شروع می‌کرد و هیچ شکی در اینباره وجود ندارد.»
 

این مربی اسپانیایی درباره شرایط این بازی اظهار داشت:«ما نتوانستیم عملکرد خوبی را که در نیمه اول ارائه دادیم  در نیمه دوم هم ادامه دهیم و در بازی ثبات ایجاد کنیم. نیمه دوم مشخصا در اختیار آنها بود و همین باعث شد که در نهایت این بازی را واگذار کنیم.»
او با اشاره به مشکلات تیمش در نیمه دوم اضافه کرد:«در 10 دقیقه آخر توپ به سود ما نچرخید. ما باید تغییراتی ایجاد می‌کردیم چون مصدومانی داشتیم. نتوانستیم آرام باشیم و توپ را حفظ کنیم. حالا از نتیجه به دست آمده به شدت ناراحت هستیم اما باید به بازی بعدی فکر کنیم و برای هدف‌مان که کسب سهمیه لیگ قهرمانان است تلاش کنیم.»
برچسب ها: رئال مادرید سویا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها