به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۳۳۲۱۷۱
ادعای گاتزتا دلو اسپورت

میلان قدرتمند و ترسناک با مالکان جدید عرب

گروه ورزشی: گروه سرمایه گذاری عربی در صدد خرید میلان و تزریق 300 میلیون یورو به بودجه باشگاه است.
میلان قدرتمند و ترسناک با مالکان جدید عرب
میلان پس از 33 بازی و کسب 71 امتیاز صدرنشین فوتبال ایتالیاست ولی این رتبه را می تواند به اینتر واگذار کند اگر سه امتیاز بازی عقب افتاده به حساب نراتزوری واریز شود. این دومین فصلی است که میلان در کورس قهرمانی حضور دارد. غول فوتبال ایتالیا هفت سال از رقابت برای قهرمانی به دور بود و در بحران به سر می برد ولی پائولو مالدینی به عنوان مدیر ورزشی دست به کار بزرگی زده و با انتخاب استفانو پیولی و چند خرید خوب و مفید توانسته روسونری را بار دیگر به سطح اول فوتبال اروپا و ایتالیا برگرداند.

 
به نظر سال های روشن تری نیز در انتظار میلان خواهد بود. طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، گروه سرمایه گذاری عربی "Investcorp" با یک میلیارد یورو در صدد خرید سهام باشگاه میلان است و برای شروع کار نیز 300 میلیون یورو بودجه خرید بازیکن در نظر گرفته است. بودجه این که می تواند میلان را بیش از همیشه تقویت کند. مالدینی و ماسارا بر سر پست خود خواهند ماند و مراحل پایانی انتقال بوتمان از لیل، اوریگی از لیورپول و مارکو آسنسیو از رئال نیز به انجام خواهد رسید.

 
اورلین شوامنی، سباستین هالر، انکونکو و نیکو زانیولو دیگر گزینه های میلان برای فصل بعد محسوب می شوند تا این باشگاه ترسناک تر از همیشه شود. خریدهایی که میلان را حتی مدعی قهرمانی اروپا نیز خواهند کرد.
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها