به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۳۲۱۹۴

هالند- دورتموند؛ دلخوری در روزهای آخر رابطه!

گروه ورزشی: رابطه دوستانه و توام با علاقه ارلینگ هالند و باشگاه دورتموند در حال کم رنگ شدن است.
هالند- دورتموند؛ دلخوری در روزهای آخر رابطه!
مهاجمی که در گذشته بارها برای دورتموند موفق به گلزنی می‌شد، در این مدت و برای 422 دقیقه ناکام بود و این طلسم در خانه وولفسبورگ بالاخره شکست. از شروع بازی مشخص بود که ارلینگ هالند در این مسابقه بسیار بیشتر از سایر بازی‌های اخیر انگیزه دارد و این ستاره نروژی همه کار برای گلزنی انجام داد.
البته دیگر رابطه ‌دوستانه‌ای بین باشگاه و ارلینگ هالند برقرار نیست. جایگاه جنوبی که برای دومین بار پر شده بود نیز گل‌های این مهاجم را با شور و شوق کمتری جشن گرفت. 

این رابطه به‌خاطر بازیکنی که آشکارا مایل به جدایی است کمی سرد شده و اکنون بیشتر شبیه تنها یک همکاری دو طرفه است. ‌برابر وولفسبورگ و در صحنه گل ششم، هالند حرکت مارکو رویس و برانت را به روش معروف خود و به زیبایی وارد دروزه حریف کرد.
مارکو روزه پس از بازی گفت: "هالند همچنان از ناحیه مچ پا مشکل دارد و ما دائما در تماس هستیم. اگر هالند شرایط بازی کردن نداشته باشد، ما نمی‌توانیم به این بازیکن فشار بیاوریم. امروز می‌توانستید ببینید که او می‌تواند چگونه درد را تحمل ‌کند." این اتفاق در حالی رخ داده که برخی معتقدند مصدومیت‌های متوالی ارلینگ هالند در دو سال اخیر، برخی باشگاه‌های بزرگ را از سرمایه گذاری روی این بازیکن منصرف ساخته است.
علی‌رغم ناکامی کوتاه‌مدت اخیر، این بازیکن 21 ساله برای آینده ورزشی خود در اسپانیا یا انگلیس به گلزنی‌های متوالی نیاز ندارد. سباستین کهل، مدیر دورتموند قبل از بازی با وولفسبورگ به اسکای اطلاع داد به دلیل بند خروج در تابستان، دورتموند آماده جدایی هالند است. البته دو نکته مهم؛ تصمیم به موقع بازیکن برای برنامه ریزی نقل و انتقالات باشگاه مهم است و همچنین مهلتی برای اجرای این بند وجود دارد. کهل گفت: "ما می‌خواهیم هر چه زودتر تصمیم بگیریم و تکلیف تیم برای آینده معلوم شود."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها