به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۳۳۴۲۷۷

پوچتینو ادعایش در مورد امباپه را پس گرفت

گروه ورزشی: سرمربی پی اس جی شب گذشته حرف چند روز قبلش در مورد ماندنی شدن کیلیان امباپه را تصحیح کرد.
پوچتینو ادعایش در مورد امباپه را پس گرفت
 یکی از مهم‌ترین موضوعات پیرامون پی‌اس‌جی، تمدید با کیلیان امباپه است. شایعات و گمانه زنی‌ها در مورد ستاره فرانسوی زیاد است و برخی منابع اخیرا ادعا کردند که پس از ملاقات مادر امباپه با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه در دوحه قطر، خوشبینی‌ها به تمدید بازیکن بیشتر شده است. موضوع دیگر نیز آینده مائوریسیو پوچتینو است. مربی آرژانتینی طبق گمانه زنی‌ها در پایان فصل برکنار خواهد شد.

 
پوچتینو دو روز پیش در نشست خبری خود گفت:« تا به الان که من اینجا و مقابل شما نشسته‌ام، 100 درصد در پی‌اس‌جی ماندنی هستم. به همین اندازه نیز کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی ماندنی است. حس و برداشتم این‌چنین است. البته این همان چیزی است که می‌خواهم. اینکه در باشگاه به مربیگری ادامه دهم و فکر می‌کنم امباپه نیز 100 درصد تمدید خواهد کرد ولی خُب، در فوتبال نمی‌توان پیش بینی کرد و خیلی چیزها ممکن است رخ بدهد.»


 
ادعای او بازتاب رسانه ای گسترده ای داشت تا جایی که مجبور شد شب گذشته قبل از بازی برابر استراسبورگ(تساوی 3-3)، حرف خود را تصحیح کند. پوچتینو گفت:« از حرف من سو برداشت شد. من نگفتم که فصل بعد خودم و امباپه 100 درصد ماندنی هستیم. این دروغ است. منظورم این بود که از حالا تا پایان فصل قطعا هر دو ماندنی هستیم. هیچکس از آینده خبر ندارد.»
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها