به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۳۳۵۰۷۹

حمله بی‌منطق روسیه باید متوقف شود

حمله بی‌منطق روسیه باید متوقف شود
گروه بین الملل: دبیرکل سازمان ملل حمله روسیه به اوکراین را "بی‌منطق و بی‌رحمانه" خواند و همچنین از جهان خواست تا درخصوص پایان دادن به این جنگ با یکدیگر متحد شوند.
 آنتونیو گوترش،اظهار کرد: «حمله روسیه به اوکراین که از تاریخ ۲۴ فوریه آغاز شده است، تمامیت ارضی اوکراین و منشور سازمان ملل متحد را نقض می‌کند و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به خاطر مردم اوکراین و روسیه باید به این جنگ خاتمه دهد.»وی در ادامه حمله روسیه را "بی‌منطق و بی‌رحمانه" توصیف کرد و افزود: همه جهان برای پایان دادن به این جنگ باید با یکدیگر متحد شوند.
میچل باچله، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز اظهار کرد: «حتی آتش‌بس یک روزه می‌تواند دست کم جان ۵۰ غیرنظامی را نجات دهد و از زخمی شدن ۳۰ الی ۷۰ غیرنظامی جلوگیری کند؛ همچنین به هزاران تن این اجازه را می‌دهد تا با امنیت کامل از این حملات فرار کنند. و از همه مهم‌تر، آتش‌بس موجب توقف ترس و خشونت در اوکراین خواهد شد.»



 
برچسب ها: اوکراین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها