به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۳۷۸۱۰

ایران-آمریکا، جزو ۵ دیدار حساس جام جهانی

ایران-آمریکا، جزو ۵ دیدار حساس جام جهانی
گروه اقتصادی: نشریه «ورلدساکر» در گزارشی به بازی های حساس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت که دیدار شاگردان اسمکوچیچ با آمریکا جزو این بازی های حساس بود.این رسانه نوشت: هواداران فوتبال منتظر آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر هستند. البته هواداران نباید تا مراحل پایانی این تورنمنت منتظر تماشای بازی های حساس نباشند چون چند دیدار در مرحله گروهی است که جذابیت خاص خود را دارد.این رسانه در معرفی بازی های حساس مرحله گروهی دیدار تیم ملی کشورمان با آمریکا را دومین بازی حساس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی کرد.

این رسانه خارجی درباره دیدار ایران و آمریکا، نوشت: حساسیت این بازی به دلیل جنبه سیاسی است. روابط خصمانه ایران و آمریکا باعث شد تا دیدار این دو تیم در جام جهانی 1998 جزو حساس ترین بازی ها باشد.
این رسانه در ادامه ادعای عجیبی کرد و نوشت: مقامات ایرانی به بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور اعلام کردند در این بازی منتظر بمانند تا آمریکایی ها به آنها دست بدهند. این در حالی است که ایران قبل از مسابقات به عنوان "تیم B" انتخاب شده بود، به همین خاطر باید ایرانی‌ها قبل از بازی با بازیکنان آمریکا دست بدهند.تیم ملی ایران با پیروزی در جام جهانی 1998 مقابل آمریکا آنها را حذف کرد. الان دوباره این دو کشور در جام جهانی 2022 قطر بهم رسیدند.
بازی‌های آرژانتین انگلیس، بزریل با سوئد و ایتالیا با برزیل و نیجریه مقابل آرژانتین دیگر دیدارهای حساس جام جهانی 2022 قطر معرفی شدند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها