به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۳۴۵۶۹۹
مثل کاری که با یوونتوس کرد؛

تکرار یک رفتار غیرحرفه‌ای از سوی رونالدو!

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو، مهاجم پرافتخار منچستریونایتد در حال تکرار روش تابستان سال گذشته خود است.
تکرار یک رفتار غیرحرفه‌ای از سوی رونالدو!
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله در روزهای اخیر برای آماده سازی پیش فصل شیاطین سرخ حاضر نشد و به آنها اطلاع داد که به دلیل مسائل شخصی، فعلا قصدی بر حضور در تمرینات ندارد. به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو در روزهای ابتدایی تابستان امسال از باشگاه خواسته تا زمینه جدایی او را فراهم کند و این بازیکن به وضوح می‌خواهد فصل بعد و در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود، شانس بازی کردن و درخشش در لیگ قهرمانان را داشته باشد.

اما تصمیم جدید رونالدو شبیه رفتار او قبل از جدایی از یوونتوس در تابستان گذشته است. این ستاره پرافتخار فصل سری آ را با لباس بیانکونری آغاز کرد و حتی 30 دقیقه در جریان تساوی 2-2 مقابل امپولی در اولین هفته فصل سری آ بازی کرد. در آن مقطع مدیران باشگاه یوونتوس مطمئن بودند که رونالدو در تورین باقی می‌ماند، اما به یک‌باره نظر رونالدو عوض شده و او خواهان جدایی از باشگاه شد. 
در واقع کمتر از 10 روز بعد، رونالدو با یونایتد به توافق رسیده و بعد از 13 سال دوباره لباس این تیم را به تن کرد. حالا به نظر می‌رسد رونالدو دوباره تصمیم گرفته است باشگاه خود را مجبور کند تا خودشان را با برنامه‌های این بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی تطبیق دهد. یوونتوس به دلیل تاخیر در جدایی رونالدو نتوانست جایگزین مناسبی برای این بازیکن در فصل تابستان پیدا کند و در نهایت آنها دوسان ولاهوویچ را با رقمی در حدود 80 میلیون یورو در فصل زمستان به خدمت گرفت. 
اما شیاطین سرخ هنوز از فرصت لازم برای خرید مهره جایگزین برخوردارند و زمان زیادی از پنجره نقل و انتقالات تابستان سپری نشده است. بسیاری معتقدند که بازی در لیگ قهرمانان برای رونالدو مهم‌ترین هدف است و اگر اینطور باشد، او ماه‌ها فرصت داشته تا به منچستریونایتد در مورد جدایی خود اطلاع دهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها