به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۴۸۲۵۱

ناکامی بارسلونا؛ چلسی مقصد بعدی ستاره فرانسوی

گروه ورزشی: ژوئل کنده، مدافع فرانسوی سویا در مسیر انتقال به چلسی قرار دارد و شانس حضور او در ترکیب بارسلونا برای فصل بعد بالا نیست.
ناکامی بارسلونا؛ چلسی مقصد بعدی ستاره فرانسوی
چلسی در پایان فصل گذشته دو مدافع میانی خود یعنی آنتونی رودیگر و آندریاس کریستنسن را از دست داد و تلاش آنها برای جذب ماتیس دی لیخت از یوونتوس نیز بی نتیجه ماند. حالا در هفته های اخیر مالکان جدید این باشگاه تلاش خود را برای جذب ژوئل کنده، مدافع فرانسوی سویا آغاز کرده اند و در این میان بارسلونا تنها رقیب چلسی برای توافق با این بازیکن به شمار می آید.

مدیران دو باشگاه چلسی و سویا در این هفته برای دستیابی به توافق در مورد انتقال ژوئل کنده پیشرفت فراوانی داشته اند. البته مذاکرات بین طرفین همچنان ادامه دارد و باشگاه چلسی امیدوار است که این اختلافات کوچک برای نهایی کردن قرارداد، در جلسه امروز حل شود.
به نظر می رسد خود باشگاه سویا ترجیح می دهد ژول کونده را به ژوئل کنده را به چلسی بفروشد. گرچه خود این مدافع فرانسوی دوست دارد به بارسلونا بپیوندد، اما از رفتن به استمفوردبریج نیز خوشحال خواهد شد و مشکلی برای انتقال به چلسی ندارد. مدیران سویا می‌خواهید هر چه زودتر با چلسی به توافق برسند و با توجه به اینکه هنوز پیشنهادی رسمی از بارسلونا نرسیده، کار انتقال این بازیکن را تمام کنند. اما به نظر می رسد مدیران بارسلونا از ژوئل کنده خواسته اند تا همه پیشنهادات را رد کرده و منتطر این تیم بمانند. مونچی، رئیس سویا به خود ژوئل کنده گفته که اگر بارسلونا پیشنهاد سریع و قابل توجهی ارائه نکند، آنها همه کاری انجام خواهند داد تا این بازیکن را روانه انگلیس و لیگ برتر کنند.
برچسب ها: بارسلونا چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها