به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۳۵۶۵۲۷

سهام استقلال همچنان در وضعیت قرمز

گروه ورزشی: با بسته‌شدن بازارهای امروز، برای هفتمین روز متوالی در سهام استقلال سهم فروش تشکیل شد.
سهام استقلال همچنان در وضعیت قرمز
اگرچه عمده سهام پرسپولیس و استقلال همچنان در دست وزارت ورزش و جوانان است اما واگذاری 10 درصد از سهام در فرابورس باعث شده تا طرفداران و سهامداران این دو باشگاه در کنار فعالان بازار بورس به دقت تحولات را دنبال می‌کنند.
سهام استقلال برای هفتمین روز متوالی علاوه بر کاهش قیمت روزانه با صف فروش 42 میلیونی از سوی حقیقی‌ها مواجه شده که به نوشته مجتبی فریدونی مدیرعامل سابق ذوب‌آهن «با این روند، فروش سهام باقی‌مانده در عرضه‌های آتی با مشکل مواجه شده و بالطبع درآمدهای آتی را نیز تحت تاثیر قرارخواهد داد و از همه مهمتر، سهامداران فعلی را دچار زیان قابل توجه» خواهد کرد.
او اعتقاد دارد که «بازارگردانی مناسب و حرفه‌ای» یکی از الزامات باشگاه‌های فوتبال به عنوان یک شرکت بورسی است. امروز سهام استقلال با فروش 97 درصدی حقیقی‌ها و خرید 11 درصدی از سوی آنها مواجه شده که آمار قابل توجهی در سهام این باشگاه محسوب می‌شود.


97 درصد فروش و 11 درصد خرید سهم استقلال مربوط به حقیقی‌ها بوده است.

واکنش مجتبی فریدونی مدیرعامل سابق ذوب آهن به وضعیت استقلال در بازار پایه فرابورس

98 درصد خریداران سهم پرسپولیس مربوط به حقیقی‎ها بوده است.

ارزش سهام پرسپولیس امروز با سود دو درصدی مواجه شد.
از آن سو اما پرسپولیس به روند مثبت خود ادامه داده و افزایش ارزش دو درصدی را تجربه کرده تا سهامش به 3384 برسد. در سهام پرسپولیس میزان خریداران حقیقی بیشتر از حقوقی است و صف خرید تشکیل شده تا سرخپوشان وضعیت نسبتا بهتری را داشته باشند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها