به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۳۶۳۹۳۹

مهره استقلالی کی‌روش آماده جام ۲۰۲۲

مهره استقلالی کی‌روش آماده جام ۲۰۲۲
گروه ورزشی: روزبه چشمی یکی از سورپرایزهای کارلوس کی‌روش در اعلام لیست جدیدش برای حضور در تمرینات آماده‌سازی و ریکاوری در هفته‌های منجر به جام جهانی است که در ایفمارک با انگیزه بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان کار می‌کند تا دوباره در فهرست نهایی قرار بگیرد.
این بازیکن که در دوره قبلی حضور کی‌روش در ایران یکی از مهره‌های مورد اعتماد او بود و در نخستین بازی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل مراکش هم ۹۰ دقیقه به میدان رفت و عملکرد خوبی در برتری یک بر صفر ایران داشت، حالا دوباره به اردوها دعوت شده و سعی دارد جزو مسافران قطر باشد.
روزبه چشمی که چهار سال قبل لقب مدرن‌ترین مدافع وسط ایران را از کی‌روش گرفته بود، حالا در پُست جدیدی به کار این سرمربی پرتغالی آمده و با توجه به اینکه در استقلال به‌عنوان هافبک دفاعی استفاده می‌شود، بعید نیست در تیم ملی هم با پست متفاوتی نسبت به چهار سال قبل بازی کند.
کاپیتان دوم استقلال که فصل خوبی زیر نظر ساپینتو پشت سر گذاشته و بازیکن ثابت این تیم در خط میانی بوده، برای دومین هفته متوالی در محل تمرین و ریکاوری تیم ایران در ایفمارک حضور یافت تا از شرایط ذهنی و فنی در جو اردوی ملی قرار بگیرد و از نزدیک زیر نظر دستیاران کی‌روش به تمرین بپردازد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها