به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۶۴۳۷۸

افشای فایل صوتی نیمار: بین رئال و بارسا شک داشتم

افشای فایل صوتی نیمار: بین رئال و بارسا شک داشتم
گروه ورزشی: نزدیک به یک دهه از انتقال نیمار به بارسلونا سپری شده و حتی او پنج سال قبل با انتقالی جنجالی راهی پاری سن ژرمن شد. اما هنوز جنجال ها در مورد توافق او با بارسلونا در سال 2013 به اتمام نرسیده و دور جدید دادگاه پروندگی به این مسئله، با حضور خود این بازیکن پیگیری شده است. شرکتی که 40 درصد از حق انتقال نیمار را در سال 2013 در اختیار داشته، به فساد متهم شده و دادگاه مدعی شده رقم اصلی انتقال، دو برابر مبلغ عنوان شده، بوده است. حالا نیمار امروز در دادگاه به برخی سوالات پاسخ داده است.
آیا در مذاکرات تمدید قرارداد با سانتوس با افزایش دستمزد تا سال 2014 به جای 2015، حضور داشتید؟
نیمار: همه این کارها توسط پدرم انجام می شد و من در مذاکره شرکت نمی کردم. در ادامه هر آنچه را که او به من می گوید امضا می کنم.


آیا از باشگاه های دیگری غیر از بارسا پیشنهاد دریافت کردید؟
نیمار: من هم در مورد شایعات تمایل باشگاه های دیگر به جذبم چیزهایی شنیده بودم، اما رویای من بارسلونا بود و در سال 2013 تصمیم گرفتم به این تیم رفته و سانتوس را ترک کنم. من گزینه های زیادی داشتم، اما رویای من همیشه بازی برای بارسلونا بود، از کودکی می خواستم در این تیم بازی کنم و من همیشه حرف قلبم را گوش می دهم.
یادم می آید که از رئال مادرید نیز پیشنهاد داشتم، اما دیگر موارد را به خاطر نمی آورم. در آخرین لحظه بین مادرید یا بارسا شک داشتم، اما قلبم گفت به بارسلونا بروم.
آیا در سال 2011 به اسپانیا سفر کردید؟
نیمار: فکر کنم نه.
پدر نیمار نیز در خلال دادگاه در این رابطه گفت: "رئال مادرید از سال 2009 به دنبال جذب پسرم بود و به ما پیشنهاد داد، اما خود نیمار دوست داشت به بارسلونا برود."
برچسب ها: نيمار بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها