به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۳۶۶۱۱۰

عصبانیت ستاره مغضوب یوونتوس: اینقدر دروغ ننویسید!

عصبانیت ستاره مغضوب یوونتوس: اینقدر دروغ ننویسید!
گروه ورزشی: شرایط در یوونتوس برای آنخل دی‌ماریا اصلا خوب نیست و غیبت های متوالی این ستاره آرژانتینی در ترکیب، هواداران بیانکونری را به شدت عصبانی کرده است. اخیرا مصاحبه ای از این بازیکن منتشر شد که او قصد دارد به زودی راهی تیم دوران جوانی خود یعنی روزاریو سنترال شود، اما آنخل دی‌ماریا این مصاحبه را تکذیب و مربوط به سال ها پیش دانسته است.
آنخل دی‌ماریا گفت: "من عادت ندارم وقتی این دروغ ها را می خوانم توضیحی بدهم، اما انگار وقت آن رسیده این کار را انجام دهم. من نمی دانم چه کسی شایعه جدایی من از یوونتوس در ژانویه را ساخته است. شما اخیرا مصاحبه ای خوانده و شنیده اید که من گفتم در روزاریو سنترال بازنشسته خواهم شد، اما این حرف هایی هستند که من از روزی که برای اولین بار به در اروپا در سال 2007 آمدم، گفته بودم.

این به این معنی نیست که من می خواهم امروز اروپا را ترک کنم یا در ژانویه این اتفاق رخ خواهد داد، پش لطفا شایعه سازی نکنید. من در این باشگاه بزرگ و از زندگی در در این شهر بسیار خوشحالم و زمانی که دوباره آماده شوم، بهترین عملکردم را ارائه خواهم داد و این اتفاق همیشه در اینجا و در تمام باشگاه های دیگری که در آن حضور داشتم، رخ داده است.
من عاشق بازی کردن فوتبال هستم و دوست ندارم فوتبال را از خانه تماشا کنم. من علاقه دارم دوست دارم به میدان بروم و بنابراین لطفا هر چیزی را که می خوانید باور نکنید، زیرا به شما کمکی نمی کند. این کار فقط نام من و باشگاه را خدشه دار می کند و اگر این کار را انجام دهیم برای همیشه از شما ممنون خواهم بود."
برچسب ها: دی ماریا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها