به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۶۶۶۸۵

فوتبال فرانسه بدون من درحال فروپاشی است!

فوتبال فرانسه بدون من درحال فروپاشی است!
گروه ورزشی: ستاره باشگاه آث میلان در جدیدترین مصاحبه خود در مورد یکی از تیم‌های سابقش صحبت‌های جالبی را عنوان داشت.زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی سال‌های نه چندان دور باشگاه پاری سن‌ژرمن از سال 2012 تا 2016 با حضور در این تیم توانست 12جام داخلی در فرانسه از جمله 4قهرمانی متوالی لیگ1 را به دست آورد.
این بازیکن با 156گل تنها ادینسون کاوانی با 200گل و کیلیان امباپه با 188گل را در لیست برترین گلزنان تاریخ باشگاه از خود بالاتر می‌بیند. لازم به ذکر است که ایبرا با متوسط گل 0.88 از هر دو بازیکن نامبرده آمار بهتری دارد.

زلاتان که در تعریف کلی یکی از اسطوره‎‌های پاری‌سن‌ژرمن به حساب می‌‌آید در جدیدترین مصاحبه خود با canal+ در مورد پاریس این چنین عنوان داشت:از زمانی که من فرانسه را ترک کردم همه‌چیز در آنجا دارد فرو‌می‌ریزد. دیگر هیچ موضوع مورد توجه و جذابی در آنجا وجود ندارد. فرانسه به من احتیاج دارد ولی من به فرانسه احتیاجی ندارم. حتی اگر مسی، امباپه و نیمار را هم داشته باشند کافی نیست؛ چرا که "خدا" را ندارند.

زلاتان از زمان شروع فوتبالش به این چنین مصاحبه‌های کونبنده هم خودش عادت کرده و هم مخاطبان فوتبال را عادت داده است.  این‌بار اما اینکه مصاحبه چقدر منطقی است و شرایط پاریس در زمان حضور ایبرا بهتر بود یا الان با داشتن تعداد زیادی فوق‌ستاره بهتر است را باید به دست کارشناسان سپرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها