به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۳۶۷۶۰۵
فرد:

کاسمیرو ماه‌ها قبل از من در مورد یونایتد می‌پرسید

کاسمیرو ماه‌ها قبل از من در مورد یونایتد می‌پرسید
کاسمیرو، در تابستان امسال از رئال جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. در ابتدا او نیمکت‌نشین بود ولی هفته‌های اخیر توانست به تدریج وارد ترکیب ثابت یونایتد شود. او در پنج بازی برای شیاطین سرخ از ابتدا بازی کرده و تیم شکست نخورده است. با کاسمیرو در ترکیب اصلی، یونایتد چهار بازی برنده شده و یک بار نیز متوقف شده است. در مجموع، ستاره برزیلی، 16 بازی برای یونایتد انجام داده (9 بار در لیگ برتر)، یک گل زده و دو پاس گل هم داده است.

جدایی کاسمیرو برای رئالی‌ها غیرمنتظره بود ولی گویا او از ماه‌ها قبل برای این انتقال برنامه‌ریزی کرده بود. فرد در این رابطه گفت:«کاسمیرو ماه ها قبل از من در مورد یونایتد می پرسید و من با جزئیات همه چیز در مورد باشگاه را برایش توضیح دادم. همه از انتقال او شوکه شدند ولی من از مدت ها قبل مطلع بودم. کاسمیرو از پروژه باشگاه خوشش آمد و به نظرش فوق العاده بود.»
فرد ادامه داد:«معتقدم او تصمیم درستی گرفت. ما در مسیر درستی قرار داریم و در فصل جاری توانسته ایم تیم های بزرگی را شکست دهیم. کاسمیرو از بهترین بازیکنان دنیاست و بدون شک کمک خواهد کرد یونایتد به روزهای خوبش برگردد. بسیار خوشحالم در یونایتد کنار او بازی می کنم.»
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها